Alla inlägg under februari 2007

Av ingenting - 25 februari 2007 21:12

Den starkaste smärtan är nog att lämna digMen sluta fråga så mycket, jag gillar inte att se dina tårarDu vet att allting tar slut, även liv.. även vårtSluta titta på mig sådär, jag menade inte att slå dig Du vet att du måste se resten av utsiktet i dina ögonDu behöver inte leta efter närhetSaker kommer utav sig själv, jag vet att du litar på mig..

Av ingenting - 25 februari 2007 17:26

Men jag målade en bild av alla kommande år Vi såg så lyckliga utJag tog livet av mig, tror det är så..Allting tar slut.

Av ingenting - 25 februari 2007 05:40

Älskling var inte arg..

Av ingenting - 24 februari 2007 20:02

det finns tre sorters vänner;Den nära vännenDen som alltid är där för att din hand hålla när du är räddDen som ringer oavsett tid för att du betett dig annorlundaDen som delar allt oavsett vad det nu kan varaDen som vet att något är på tok även om det är något man inte serDen som vet allt om dig, och vet när den ska hålla det för sig självDen du vänder sig till om det så finns tusen andra med famnen öppenDen du vill berätta allt för, även det minsta lillaDen du önskar att du kunde göra allt för, ge allt, för att se den leDen som planerat din födelsedag i flera veckorOch den första att säga hur glad den är för digVännenDen som alltid är vänlig och hjälper dig om saker är svårtDen som hittar på saker och gärna bjuder med digDen som smsar eller ringer när du mår dåligtDen som står vid din sida oavsett hur förjävlig man ser utDen som lånar dig sin tröja när den blivit blöt eller smutsigDen du berättar en hemlighet för, och sedan vet dens bästavän detDen som är där på din födelsedag för att dig gratta Och låtsas vännenDen som säger "Jag finns alltid här för dig" men sedan flyr när det väl gällerDen som ber att få låna saker men sedan aldrig lånar dig något självDen som fått veta något "rykte" om dig, och sprider denDen som känner tvång att trösta dig om den ser dig gråtaDen som har ditt namn i sin telefon men aldrig ringerDen som är där på din födelsedag för något kanske bjuds

Av ingenting - 24 februari 2007 01:19

Det smärtar, det var någonting..Men det gör verkligen det, det gör ont.

Av ingenting - 24 februari 2007 01:11

Jag önskar jag fann ordenTänk om jag kunde prataHur skulle det vara att seÅh, tänk alla härliga färgerAtt känna den där känslanTänk att någon kan rusa igenom enJag önskar att jag slipper se, och prataJag önskar att alla tankar försvannSå att jag slapp känna hur mycket du älskar mig.

Av ingenting - 23 februari 2007 21:32

Att din famn känns såhär trygg har aldrig varit lika sant som nu.19% kvar.. jag älskar dig.

Av ingenting - 23 februari 2007 05:23

Hur skulle jag leva om jag inte visste att något väntade mig,Hur skulle jag orka vänta om jag inte visste att ngn skulle kommaVarför skulle jag bry mig om jag inte tyckte att personen var betydelsefullHur skulle jag veta vad som skiljde dig ifrån alla andraOm inte alla andra vore såna falska individerVarför känner folk att dom måste ljuga för mig om dom inte avundas migVarför skulle dom förakta mig om dom inte trodde att jag hade något dom inte harJag vet inte vart det här är menat att leda, men jag är trött på så mkt.

Ovido - Quiz & Flashcards