Alla inlägg den 7 februari 2007

Av ingenting - 7 februari 2007 17:04

Det är väl en sådan där känsla som man egentligen vill låtsas inte finns, speciellt nu, när allting bara skulle bli alldelles fel ifall man tog och samlade alla tankar och uttryckte allt med ord, till dig, om du fick veta hur det känns, skulle du förstå? Skulle du våga förstå hur det är att vilja något på detta sätt, att längta efter något, längta efter att bara få se, om så röra denna levande dröm, som ständigt rusar runt i tankarna, jag vet inte vad jag ska säga som kanske känns bra för dig, men jag känner mig bra, så länge du är här, i mitt huvud. <3

Av ingenting - 7 februari 2007 16:54

JAAAAAAG HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR STRINNNNNNNNNNNNNNNNG!!!!!!!!!! (hihihihihihi)

Av ingenting - 7 februari 2007 01:05

It takes more than that this time!<3

Ovido - Quiz & Flashcards