Alla inlägg under april 2007

Av ingenting - 23 april 2007 09:54

Vilken äcklig känsla
Att till slut inse

Det är slut mellan oss
Sedan länge

Men inte förren idag
Så förstår jag det..

Jag har nog aldrig sovit såhär dåligt som inatt
Jag känner mig ensam

För jag är inte som du
Dom är inte som mina

För det är bara dig dom ber
Jag finns inte mer
Som den person jag var

Ni minns mig som någon
Och jag gick bort som ingen

Tyvärr så förändrade den där natten mig
På ett sådant sätt

Att jag inte kan lita på någon mera
För där dom lämna mig
Att bli halvt mördad
För att jag är
Den jag är..

Där insåg jag
Att du är inte där att ta emot mig när allting rasar ihop
Och ingen är där att förstöra allt jag trott på

Nu är det jag
Och..
Bara jag.

Av ingenting - 22 april 2007 18:33

Jag skulle kunna skriva om alla saker du vill veta
Om allt jag gått igenom
På den korta tid utan dig

Men du vet att jag inte klarar mig
När du inte finns nära mig mer

Jag hoppas du önskar
Mig att hälsa på

För viljan kan ta oss
Någonstans där vi engång var

Fan, förlåt men fan ingen förstår det här
För jag känner mig helt ensam

Jag kan inte berätta vad som hände
Den där kvällen då jag grät

Jag grät tills jag inte orkade mer
Jag grät tills jag somnade och gav upp

För aldrig har jag varit så rädd utan dig
Trots att det inte var därför jag grät
Så kommer alla tankarna att sluta med ditt namn

Jag var så rädd när han stod där
Livsfarlig

Redo att göra vad som helst
För att tillfredställa sig själv på ett så sjukt och blodigt sätt

Men jag kan inte säga mer
För jag vet att ni inte kommer att förstå mig
Då jag säger..

Jag vill inte dö.

Av ingenting - 22 april 2007 18:02

Jag vill inte berätta för dig
Om alla känslor

Jag tror inte att du vill veta
Böckerna som ger dig styrka
Och sötningsmedlerna som gör dig svag
Framför mig

Jag hade ord
Ord som kunde få dig tillbaka

Ord som kunde bli dina
Med några enkla steg
Kunde du och jag ha varit

Någonting

Av ingenting - 21 april 2007 18:11

Jag har ingen aning om vad du gillar
Jag vet inte varför jag fortfarande har

Alla dina ord kvar

Sitter nu, lördag kväll och läser
Om känslorna

Stunderna som aldrig blev våra
Elden vi önskat dela

Du vet att solen går upp varje dag
Du vet det lika säkert som att den går ner

Men.. Vad händer när den går ner för att aldrig komma upp igen?
Då är den lika slut som du och jag

För jag är inte som du
Jag kan inte gråta för känslor jag aldrig känt
Men jag ska inte ljuga*

Du finns kvar än..



bu!

Av ingenting - 19 april 2007 17:33

Kan inte sluta tänka på orden
Orden som du inte kunde betyda

Jag saknar att ha dig
Och saknar att ha någon annan

Men att ord kan fånga dig
I mig på detta sätt

Det gör mig galen
För jag vet att du inte förstår
Att jag aldrig skulle

Kunna
Släppa dig igen

Av ingenting - 18 april 2007 14:48

Vad knäppt... varför gör jag såhär?

:(

Av ingenting - 18 april 2007 14:44

Jag är ledsen för att jag kom...

Av ingenting - 17 april 2007 19:46

Ibland undrar jag ifall det jag önskar

Verkligen finns


Kanske undrar jag mer än jag önskar


Jag vill ha dig mer än jag behöver dig

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards