Alla inlägg under november 2007

Av ingenting - 22 november 2007 04:37


Du ser mig inte ens

Mina tårar är över hela dig

Men du märker inte av mig


Jag vet inte hur jag ska säga detta

Hur ska jag kunna såra mig själv

Så innerligt

Att det kommer att göra ont

I flera månader

I..

Föralltid


Jag vill inte vara ledsen över det här

Vill få orden att låta som vilken vacker sång som helst

Du vet vad jag menar


Laalalala

Kyss mig ömt

Ligg inte bara där på golvet

Och hoppas på att jag ska bli gladare om en stund

Du vet ju att jag gråter

Bakom din rygg

Hur kan du missa mig


Jag är ju precis här

Och jag älskar ju dig

Varför finns jag inte?




Av ingenting - 11 november 2007 17:14

Jag orkar inte

Nerverna är långt bort ifrån lugnet

Ett ord till

Och jag vet inte vad 


Mitt hjärta gör ont just nu

Men vad kan lilla jag göra

När det känns såhär

Jag vill bara..


Jag vill ingenting

Bara bort

Nu..

Av ingenting - 10 november 2007 19:44

Musiken kommer inte ens förbi tankarna

Mina ögon gör ont

Vet inte ens om jag vill se mer


Jag var glad

Och jag önskar jag kunde komma tillbaka

Funnit så mycket mer

Tur att jag har dig

Att gömma mig för allt som inte blivit

Och allt som varit 


Dom beskrev mig som ett äckligt djur

En groda

För jag var så lycklig

Minns du det? 

Av ingenting - 8 november 2007 03:19

Allt jag önskar nu

Allt jag kämpat för


Jag vill bort ifrån allt

Vill ha dig och mig

Ifred


Du och jag

Varför inte

Bara nu

Och resten utav våra dagar


Jag lovar att aldrig klaga igen

Du är det finaste jag fått

Älskling 

Av ingenting - 6 november 2007 23:52

Jag tänkte att jag skulle röka idag

Det skulle göra gott

Vet inte om jag har någon större lust

Men jag har redan tänt till


Glödlampan brinner inte mera

Och det är kallt om tårna

Varför står vi alltid här

Trots att alla ber oss att komma in 


Dom har bestämt vem som ska vara min nya

Mamma och pappa

Dom tycker att dom är bra för mig

Jag kommer inte bli något bra barn

Det har jag aldrig varit förr


Varför detta

Jag har aldrig bett om någonting

Låt mig få fly härifrån

Snälla

Långt bort härifrån


Jag ska gömma mig

För allting

Men jag ska finnas där

I ljuset

Utan att ni ser mig

Men jag lovar

Ni kommer att se mig

Stå där

Jag gömmer mig 





Av ingenting - 6 november 2007 01:32

Så mycket kan jag tyvärr inte säga

Det är en överraskning

Litegrann


För 

Om jag kunde se dig nu

Skulle mitt mörker bli ljust

Aldrig har jag längtat

Som nu


Efter att förlora mig själv

I din någons ögon


Men jag är rädd att du inte skulle förstå 

Om jag berättade om allt det här för dig

Läste upp vartenda ord 

Som jag tänker

Kring dig


Och mig


Det skulle inte bli långa ord

Om solen och månen

Om himlen och marken


Jag skulle lämna allt för dig skull

Blunda bort solskenet

Krama värmen en sista gång

Leva i kylan på marken

Du förstår inte vad det betyder

För mig


Att ha dig

Hos mig


Skulle jag föreställa mig himlen

Och kärleken precis den dag döden startat


Du

Det skulle vara du


Ibland tänker jag på en massa annat

Tankarna 

Dom 

Slutar i mig

Och jag somnar

Vaknar med dig

I mig


Du har varit där hela natten

Vet du vad jag tänker

Du har nog inte en aning


Men jag kan se att du inte är rädd

Att förlora

Någon som mig


Du är inte rädd

Det gör mig trygg


Jag vill stanna

Med dig

I mig


Älskling

Jag ska ge dig

Allt  







Ovido - Quiz & Flashcards