Alla inlägg under mars 2008

Av ingenting - 13 mars 2008 05:20

Men hur kan det vara bättre än så?

Jag tänker och tänker, mina tankar blir bara trängre.

Jag önskar jag kunde "schvischa" iväg och flyga bort härifrån.

Om du bara kunde se det där som fattas, för jag vet inte.

Jag har ingen aning om vad jag vill berätta för dig

För nu har allting tappat sin mening när jag tänker tillbaka

Till dået då jag inte hade någon vidare mening med någonting,

Du vet att allting jag gjort någonsin är för att hitta min väg

Till dig


Jag har gjort misstag och lite bättre saker

Men idag när jag andas brevid dig när du sover

Så blir andetagen alldeles tunga och min röst blir svag

När jag försöker viska hjälp och du inget hör

Jag vet inte om jag får panik eller om jag blir lugn

För en sekund försvinner jag

Till den plats jag tänker på varje gång jag känner mig som ett nervvrak

Och när jag bara vill sjunka ner i golvet och vara den jag känner mig som

Någon alla trampar på, jag komemr aldrig säga ifrån

Ni har nog hört, jag har gjort klart för dom att det är okej

Det är okej att kasta yxorna på mig, hugga knivarna i min rygg.

Jag tror nog att jag är starkare än jag är, jag vill inte ha någon hjälp.


Jag vill ha lidelse, begär och lustar.....

Visst säger jag det inte ofta men älskling tack

För att du tog mig ifrån det där dumma livet som jag försökt glömma nu

Hade inte orkat en dag till utan dig, du är det bästa jag vågat ta till mig

Tack för allt.




Ovido - Quiz & Flashcards