Alla inlägg den 3 februari 2007

Av ingenting - 3 februari 2007 20:48

Någonting med mörkret och tystnaden gör mig så ledsen, jag tänker på dig igen, orkar inte det, vill fan inte mera, I realized that you don't want me back, men kan verkligen inte släppa taget, du är den första jag föll för, och känner just nu att du skulle vara den sista, du visste inte vem jag var, du dömde aldrig mig på det sättet, det var skönt, för jag känner inte mig själv, och med dig behövde jag inte känna mig själv, jag hade ju dig, och du hade mig, och det var bara DÅ som räknades, kan vi inte gå tillbaka till det? JAg vill inte vara här mer, alla bara trycker ner en mer och mer, jag tror inte att någon förstår hur lite jag orkar, ett litet ord kan fylla mina ögon med tårar, utan att ni ser så hugger det i mitt hjärta dagligen, jag orkar fan inte, lägg av..Jag vet inte vad det är, men, jag kan inte rå för att drömma om det här perfekta.. skiten som gör mig så ledsen, kan inte låta bli att se allt jag inte kan få, och föreställa mig, och sedan bli besviken, jag är så trött på dom som tänker att jag kanske inte bryr mig, men jag har också känslor, även om det inte märks, så gråter jag när du inte ser, speciellt DU, du får mig att gråta så fruktansvärt mycket, varje dag går minst en minut åt att torka tårar ifrån min kind, Om du visste att jag inte skulle klara det här, skulle du stannat då?

Av ingenting - 3 februari 2007 14:39

Fan det är ju redan lördag, missat en dag igen, jag är verkligen lat nu för tiden, började tänka på endel saker inatt, med tanke på att jag hade tid, HAHA, Aa tur att jag förstår vad jag menar iallafall, dock var det väldigt skönt att faktiskt få dela denna känslan med någon, att inte vara själv, det är en lättnad måste jag säga, jag vet inte hur, men det känns verkligen så, och jag är väldigt tacksam för din uppriktighet, den gjorde min dag, och jag är nog gladare än jag varit på längre.jaja, Grattis Sofia, Jonathan och Jesper <3

Ovido - Quiz & Flashcards