Alla inlägg under januari 2007

Av ingenting - 31 januari 2007 13:37

SKRIVER SEEEEEEEEEEEEEEEEEEN... ut med ronja nu och ta kort på mina fötter?!

Av ingenting - 30 januari 2007 16:16

Allstå, när man träffar någon man pratat med mycket innan, typ "Du är så söt, jag skulle kunna äta upp dig!" Att höra sånt värmer ju hjärtat, och ger samtidigt mycket krav på personen när man väl ska umgås, tänk om det jag sagt innan inte alls känns så när jag väl ser på honom, kanske jag inte smälter när han kramar mig, jag har funderat så mycket på det där, och varje gång det hänt mig, så har det faktiskt gått till så att allt varit perfekt, det har det faktiskt, det är bara en sak.. "du och jag föralltid!" det är nog det enda vi aldrig kunde hålla, det löfte jag måste sluta lova mig själv, och vi måste sluta lova varandra, kanske håller det längre om vi inte tänker på det, kanske är du sötare om jag aldrig sagt att du är det..

Av ingenting - 29 januari 2007 20:06

Du har aldrig förstått min rädsla.

Av ingenting - 28 januari 2007 13:08

Jag vet inte alls vad jag ska skriva om idag, det känns liksom som att jag har tappat allt som jag typ åtminsone tänkt på de senaste dagarna, så alla förhoppningar, önskningar, funderingar.. ja allt är borta, jag vet inte varför men jag orkar inte med det heller, ganska glad att jag förlorade en liten bit utav det där, men jag kommer ändå stå med famnen öppen ifall "dem" väljer att komma tillbaka till mig, men som sagt, jag behöver inte dig.

Av ingenting - 27 januari 2007 01:29

Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns för dig.. Det är bara så ledsamt att veta att man inget kan göra, jag vill bara omfamna dig och ge dig allt, men det hjälper inte heller, jag önskar jag hade mer än så, myyycket mer än så, men det går ju inte, jag älskar dig, och jag önskar dig all lycka som finns raring, vill inte se dig ledsen, vill inte se den falla i marken, du, du kommer resa dig igne, det har du alltid gjort, och det är så underbart med dig, du vet hur man gör..jag älskar dig, glömmer inte <3

Av ingenting - 26 januari 2007 22:46

Jag blir så äcklad och arg samtidigt, vet inte vad jag ska ta mig till, vill bara slå er, skada er alla, usch, ni gjorde mig ledsen ikväll, mer än ni kan förstå, usch, fy jag har inte ens ord för hur skamsliga jag tycker att ni borde känna er, ni är avskyvärda, USCH! Jag blir för arg för att skriva mer, men måste bara säga.. USCH!

Av ingenting - 25 januari 2007 20:56

åh, alltså jag skulle vilja skriva så mycket just nu, men jag måste nog låta bli, en sån där varnings känsla stryker sig över hela min kropp, så en annan dag, men måste bara säga att jag önskar mig så mycket gott just nu.

Av ingenting - 24 januari 2007 19:35

det är bara så dumt och fel när det inte finns någonting och göra, har bara lust och gå och gräva ner mig, för nu är jag fan trött, jag gillar det inte men jag antar att det är så det är. Längtar bara tills jag kan rymma iväg till ngt som känns lite enklare, mjukare, varmare, min säng, mwuhaaahhaha

Ovido - Quiz & Flashcards