Direktlänk till inlägg 16 juli 2013

Fjäderlätt

Av ingenting - 16 juli 2013 10:19

Jag vill vara lätt

Tyngdlös

Flyga runt

Sväva utan destination


Men jag är tung

Med tankar som drar mig ned

Djupt 


För djupt


Du säger hela tiden att jag måste tänka positivt

Allt kommer att gå bra

Men det är svårt att se förbi allt som har att komma


Jag är så osäker på min plats här

Duger jag som jag är?


Tankarna är spridda mer nu än någonsin

Och jag som trodde det va svårt att gå igenom tonåren...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingenting - 8 september 2019 22:28

Nu vet jag inte vart du är. Jag kan inte ens föreställa mig.  Det gör att jag känner mig vilsen.   Din frånvaro gröper ur mitt inre. Varje dag som går. Jag är snart tom.   Vem är du?  Hur mår du, raring?   ...

Av ingenting - 6 juni 2017 22:01

Jag plockade vilda blommor idag.Sprang längst vägkanten, men det gjorde ingenting för dom är så vackra.Pryder mitt hem och doftar gott. Det gör mig på bättre humör och jag har känt mig gladare idag än på länge.Jag vill inte släppa den känslan därför ...

Av ingenting - 31 maj 2017 19:49


  Jag är rädd för att jag inte har vad som krävs för att ta sig upp denna gången.Förlåt måne. Förlåt att jag lät dig se på. Förlåt för att jag inte är starkare. Det har bara gått några dagar men jag är på väg åt en annan riktning. Jag önskade bara ...

Av ingenting - 26 maj 2017 22:33

Du lovade mig allt. Allt jag vill ha, allt jag drömt om, allt jag önskade att jag redan haft. Men du tar tillbaka allt igen, lika snabbt som du lovat bort dina ord till mig. Är det såhär kärlek känns? Är det såhär sårbar kärleken så lätt tar över min...

Av ingenting - 25 maj 2017 16:05

Hur lyckas jag alltid finna min väg tillbaka till den där isande känslan i magen. Den där känslan man har precis innan ett plötsligt fall. När allt i en tiondels sekund stannar upp och tankarna hinner flyga "nu dör jag".När kroppen och sinnet tappar ...

Skapa flashcards