Alla inlägg den 15 februari 2007

Av ingenting - 15 februari 2007 00:13

Något sa till mig att inte göra saker som får mig att må dåligt, det är väl bara skitsnack, det klart att man ska göra något även fast det ibland känns obehagligt, man kan ju faktiskt bara vinna på det, "förlorar" man så vinner man samtidigt eftersom då vet man att man inte ska göra om det. Ja jag vet faktiskt inte vad jag snackar om, men min mamma sa åt mig att inte gå till praon om jag mådde dåligt där, det gör jag inte, orkar bara inte gå upp klockan 6, hahahahahahahha, men jag skiter i vilket fall i praon. så antar att jag inte lär mig någonting utav det här, utan sitter bara och skriver massa strunt.Och jag kom på mig själv i att sumpa ännu en chans, varför kan jag inte ta till mig kärlek längre? Jonas jag vill inte tänka på dig mer, bort, bort, bort, bort!! Du gör det så omöjligt för mig att vilja ha något annat, jag tänker fortfarande på det där "tänk om" orkar inte med det, det är hopplöst, allting är hopplöst, blir verkligen trött på allt just nu, ÅH!! Jaja, Sophia räddade min dag och blev min akut valentine, sånt är nödvändigt, jag älskar dig, tack <3

Ovido - Quiz & Flashcards