Alla inlägg den 16 februari 2007

Av ingenting - 16 februari 2007 00:16

Skulle jag skriva just det jag känner just nu, skulle det bara vara om hur jävla falsk du är och att jag hatar dig, men ska låta bli, det är ju otrevligt, faktiskt.PAINU VITTUN!Ja jag vet inte vad jag ska skriva ärligt talat, blivit ganska tom på ord, får bara fram något om honom, och det orkar vi inte med längre, inte ens jag, riktigt trött på allt faktiskt, vill bara lägga mig ner i min sköna säng, och inte vakna igen, döda mig piller, det går inte att se något positivt i dom här tankarna, haha, alltså fyfan, tänk om man kunde vara iskall, och göra misstag som man inte tänker på, att älska utan några framtids tankar, att kyssa någon utan att känna det där tvånget att bli rörd inombords utav den där varma handen som stryker din själ tills du inte vet vem du är längre, tänk om man kunde slå någon utan att han gjorde illa sig, att kunna visa sitt hat, utan att komma till skada, att bara kunna släppa ut allt, jag vill inte det här mer, och jag förstår att ni inte vill höra det, men jag vill inte andas mer..

Ovido - Quiz & Flashcards