Alla inlägg under februari 2007

Av ingenting - 28 februari 2007 02:19

Jag vet itne vad jag ska skriva idag..Jag saknar Sabine, hoppas jag får träffa henne imorgon, det har verkligen känts helt tomt utan henne, känt mig helt ensam, that girl got something I just love,önskar hon förstod hur underbar person hon verkligen är, vi fyller år snart, that just..äger :) älskling älskling älskling, du är bäst, jag kan inte älska någon mer än jag älskar dig! :)

Av ingenting - 27 februari 2007 21:58

Ganska trött på såna här människor, som inte respekterar mig,blir så trött påer,jag vill inte...

Av ingenting - 27 februari 2007 04:37

Önskar det fanns någon att prata med...

Av ingenting - 27 februari 2007 04:30

Visst handlar den väl om världen, men själv kände jag när jag hörde den, att det var som mitt hem, min familj, Då de äldre förstör allting, och jag får gå efter dom och städa upp och fixa all skit, det är svårt att ha all den här tyngden på sig, jag vill bara gråta, ständigt sitter jag och håller inne tårarna, det gör ont, jag är riktigt svartsjuk på alla mina vänner, dom som har dessa regler, föräldrar som sätter stopp för dumheterna, jag är så svartsjuk, jag vill inte vara den som sätter regler, speciellt inte för mina föräldrar, dom borde verkligen förstå bättre, orkar inte bråka med mina syskon för att dom inte blivit uppfostrade bättre, med hyfs, och hur kommer det sig att jag sticker ut från denna vidriga familj? Jag har länge frågat mig den frågan...Men den här låten alltså, även med länk längre ner för ljud/video!:Little childDry your crying eyesHow can I explainThe fear you feel inside´cause you were bornInto this evil worldWhere man is killing manand no one knows just whyWhat have we becomeJust look what we have doneAll that we destroyedYou must build againWhen the children cryLet them know we tried´cause when the children singThen the new world beginsLittle childYou must show the wayTo a better dayFor all the young´cause you were bornFor the world to seeThat we all can livewith love and peaceNo more presidentsAnd all the wars will endOne united world under GodWhen the children cryLet them know we tried´cause when the children singThen the new world beginsWhat have we becomeJust look what we have doneAll that we destroyedYou must build againNo more presidentsAnd all the wars will endOne united world under GodWhen the children cryLet them know we tried´cause when the children fightLet them know it ain´t rightWhen the children prayLet them know the way´cause when the children singThen the new world begins..http://youtube.com/watch?v=G93yMQkPF6E

Av ingenting - 27 februari 2007 01:20

Det är typ.. ytters tröttsamt att jämt höra detta, (ja jag har säkert skrivit det här redan)Men att komma och säga; "Varför söker du när du ändå inte kommer in?"Liksom, orka döda alla drömmar, och få en att vilja ännu mindre,Det klart man kämpar, vad fan vet människan om det,Säger bara, dra åt helvete äckel människa,förstår bara inte.......

Av ingenting - 26 februari 2007 21:04

Åh jag kan se så mycket i dig, och det är verkligen dig jag skulle kunna starta något med, se bli gammal, och uppfostra några girls and boys, oh how I wish you wanted me that way to. Jag tror inte att du ser det på samma sätt som jag, men vilken kille har någonsin förstått mig, egentligen, går bara att skratta åt just nu, men ja, jag kan inte annat än att försöka få dig att förstå, jag vill ha allt med dig, jag älskar dig.

Av ingenting - 26 februari 2007 03:49

Gud vad äckligt, jag har fortfarande den där känslan kvar, då du valde henne framför mig, visst kan jag leva med den tanken, och dig, men vadfasen.. usch.

Av ingenting - 26 februari 2007 03:38

Jag är så trött, jag vet inte vad det ärKanske är det de ständiga påminnelserna utav ärrenDöden som krypit sig på mig, på ett så fult sättDe ständiga besvikelserna eller bara hungernLängtan och väntan på att något nytt ska dyka uppMen må det vara de få timmar jag sovit inatt12 timmars vakenlös sömn..

Ovido - Quiz & Flashcards