Alla inlägg under juni 2013

Av ingenting - 28 juni 2013 01:39

Det snurrar i mitt huvud
Jag kan inte få tyst på tankarna
Det gör så ont att inte förstå sig själv
Varför vill jag såra mig själv
Jag vill bara gråta, men påminner mig om hur onödigt det är
Jag orkar inte med värken i ögonen efter att ha gråtit i flera timmar
Skriker hellre
Men det funkar ju inte heller
Så jag ligger här, ensam
I din säng
Jag känner inte lakanen omkring mig, det är som om jag svävar
Bara mina tankar fyller min hud och insida
Jag har ingenting kvar, min frihet och mig själv har jag fått berövat

Jag önskar att du förstod
Hur osynlig jag känner mig
Hur ensam jag känner mig
Hur utfryst jag känner mig
Hur tom jag känner mig
Hur fruktansvärt olycklig jag är

Jag har ingen ork kvar till att försöka få dig att förstå
Nu ger jag upp

Ovido - Quiz & Flashcards