Alla inlägg under augusti 2007

Av ingenting - 29 augusti 2007 15:24

Och så rädd..

Av ingenting - 29 augusti 2007 15:18

Jag vet inte längre älskling

Jag känner mig sjukt.. äcklig nu 

Förlåt mig


Men du driver mig till detta

Och jag klarar inte av någonting mer

Jag vill försvinna nu

Bort.. 

Av ingenting - 28 augusti 2007 13:52

SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!

Idag har varit en solig dag

Och det värmer mig

Men idag är ingen bra dag

För idag var en sådan dag

Han är mini..

Jag vet inte

Skit inte

Men du

Jag vet inte alls

För du vet ingenting

Du vet naaaadaa

Du vet absoluuuuut ingenting

Lalallalalalalalalallalaaallala-lalalallala


Jag är osäääääääkkkkkkkkker 

Av ingenting - 27 augusti 2007 16:48

Jag hatar

Hatar

Hatar

Hatar

Hatar

Hatar

Hatar

Hatar

Hatar

Hatar

Hatar

Jag hatar dig så mycket

Hatar dig så att det gör ont

Dina ord ger mig rysningar i hela kroppen

Du är så djupt avskyvärd

Jag vet inte ens om..

Jag någonsin vill träffa dig igen

Ärligt talat

Du är det värsta som hänt mig

Och jag hoppas att jag aldrig behöver se dig i ögonen igen


Hejdå.

Av ingenting - 27 augusti 2007 10:52

Jag är så dålig på det här

Snälla raring söta

Jag vill inte vara här mer

Hjälp mig härifrån


..Att komma i tid.

Av ingenting - 26 augusti 2007 22:15

Jag älskar att du tänker så långt

För visst får jag tvångstanken

Luktar på min arm samtidigt som jag tänker på..

Cancer, varför?

Det kanske är möjligt

Men jag är inte rädd

Är du?

Jag vet inte

För du svarar inte så mycket ikväll

Jag saknar dig redan

Men jag är dum, elak, för jag är ond

Tänker ändå lukta på min arm inatt

Och drömma om allt

Vi aldrig säger till varann


Jag älskar dig, det gör jag..

Jag älskar dig så mycket

Att jag aldrig vill säga det igen..


Av ingenting - 26 augusti 2007 21:16

Blundar så hårt jag kan

Hör röster ifrån varje skugga

Jag känner dina lätta andningar

Emot mitt bröst


Hör du mig

Jag slår om och om igen

Hela tiden, hör du?

Blodet strömmar ut

Jag älskar dig bara mer

Rösterna lämnar mig aldrig ifred

Är du någon där ute


Det är fullmåne ikväll

Och jag kan inte släppa tanken

Jag vill att du ska vara här

Hos mig

Och höra mina hjärtslag

För


Vem skulle jag vara utan dig ikväll?






Av ingenting - 26 augusti 2007 18:45

Jag avskyr att bråka med dig

Men visst gör jag det var dag ändå

Jag vet inte om jag sagt det till dig

Men jag tror att jag menar allvar

Jag vill nog vara med dig

Jag vet inte om deras ord betyder någonting

Jag vill bara härifrån

Har jag berättat det?

Att jag aldrig känt mig mer som hemma..

Jag känner mig bra, med dig.

Ovido - Quiz & Flashcards