Alla inlägg under mars 2007

Av ingenting - 5 mars 2007 16:13

Mina tårar rinnerTill rosaÄngsligheten kommer tillbakaJag ser ju dig FortfarandeDina tunna ögonbrynMinns duHur löven föllJag vill inte Visa mig svag så fort jagSer dig i en färgVill inte känna din bruna hudDofta något svagtJag vill inte bära slips Inte efter sju

Av ingenting - 5 mars 2007 15:51

Skulle det hjälpa om jag skrekOm jag skrev ditt namn överalltFick det överstökatSkulle jag sluta tänka på digOm jag skrev ut alla mina tankarSkulle allt försvinna Om jag sprang ivägNär det regnar tänker du På mig?Det har inte regnat på ett tagMen en gångDå stannade du i mitt huvudDu satt där i flera darJag tänker släppa digDet har du lovat migOm jag så ska ta slut på migSå ska jag ge upp dig

Av ingenting - 5 mars 2007 15:16

Såg du hur jag sprangJag sprang faktisktDet gjorde ontJag tror inte att du sågJag kunde inte andasDu skrek allt svartOch jag tror fortfarande inteDet var mörkt vet duTröjan var full av fallen barrDet var höst antar jag?Men du såg inte..

Av ingenting - 5 mars 2007 15:03

Du var aldrig därInte ens som den röst i telefonSom jag önskar du ibland kunde varaMina naglar är ganska långaHar låtit dom vara ifredNu är det väl bara koffeinet kvarEgentligen.. Det är vi ju två om.Varför påverkar du mig än?

Av ingenting - 5 mars 2007 14:33

Mina steg blir allt för tunga för mig att bäraJag tror inte du såg migOch vattnet blir bara torrare och torrareDet rinner ut som saltoch mina ögon torkar ut allt merjag tror inte att du ser.. inte längreHur mycket jag än skrattar och lerÄven om solen kommer vara det enda vi serOch om så morgon dagen är den vackrasteDu kommer aldrig kunna se dig med migDu har lätt för det härKuddar i hela din säng, röda svarta och gråÄnda sen dess, ända sen du bad mig att gåInte igen, aldrig igenJag tar det bara för att slippaOavsett allt blod så känner jag känslanJag slipper känna dig, jag känner ossMen du vet.. aldrig igen.

Av ingenting - 5 mars 2007 02:42

Vet du raring, det finns så mycket jag skulle vilja skriva om dig, så mycket jag skulle vilja berätta, alla känslor som du får mig att känna bara utav att säga hej, jag vet inte varför det är såhär, för jag kan inte lova mig själv att jag kommit över allt annat, men för att du ska veta att jag försöker komma över saker som gör mig illa, så ska du veta att 80% av alla mina tankar dom handlar om dig, och dig och dig och dig. Jag önskar du var vaken nu så jag kunde säga det, att jag avdugar dig, du har så fina ögon, thank you for every feeling.

Av ingenting - 4 mars 2007 18:38

Du gör mig stelMina armar blir alldelles osäkraJag ramlar, såg du?Snälla säg att du inte såg, Jag vågar inte göra felJag har någonting i min röstOch jag letar efter känslanDen som alltid kittlade i ditt bröstTror du att jag kan minnas om jag törs?Tror du att vi slutar drömmaOm jag låtsas sova allt merJag vill inte komma ihåg allt Men du vet väl hur det kännsKnyter du på dig slipsen än?Eller påminner den för mycket om ossKanske lindar du den runt någon annans benDu jag har tänkt mycketMen du vet att jag inte orkar slåssMinns du hur det blev rött första gångenOch hur vi flög, minns du?Den där jäkla sångenVi var heta och jag tror att jag förstörde din tröjaNu påminner pulver mer om dig än du görMen jag har alltid kvar lite, du vet.. utifall att.

Av ingenting - 4 mars 2007 18:37

Ska jag få glömma?Kan vi inte sluta se varann i ögonen var nattDu vet att detta inte leder någonstansDu kommer föra mig rakt in i det igenDu vet att jag inte kan hantera det som duJag vet att jag sårade digMen såg du hur jag log?

Ovido - Quiz & Flashcards