Alla inlägg den 17 mars 2007

Av ingenting - 17 mars 2007 12:13

Vad kan man inte lära sig mer utavÄn att ha någontin att se påUtvecklas och försummaPlaner och drömmarIngentingSkulle någonsin kunna bliSom jag vill att du ska bliDu kan inte prataMed orden jag bad dig användaJag tror inte att du längre bryr digHjärtat, raring och älsklingGlömmer du oss idagEller finns vi kvarDär någonstansDet är kallt i vårMen jag minns..

Av ingenting - 17 mars 2007 12:10

Snart kommer den där tidenDå tankarna skriver brevLånga som lagarAtt du ska komma tillbakaAtt vi kan försöka igenSen skvätter det kalla vattnetI ansiktet på migDu kommer aldrig igenMen texterna blir aldrig kortareOm dina ögon varken ser eller ejSå är allting jag någonsinGjort och sagtDet har varit för OssOm du någonsin kunde förstå..

Av ingenting - 17 mars 2007 12:05

Tror du attDet finns en solnedgångNågon annanstansTror du vindenLåter bli att kylaOm vi lämnar allt hemmaTror du att mina tårarSlutar rinna om du ber migAtt inte vara ledsenOm du höll migIgenTror du att det någonsin Skulle kännas lika bra..

I

Av ingenting - 17 mars 2007 12:03

Nu är det klippt, och jag vet varken eller..

Av ingenting - 17 mars 2007 12:01

Jag har så svårtSå svårt för attVäljaVad som ska värmaVilken färg Jag ska kläDet blir brunt, svartOch rosaMen jag trorAtt jag väljer något annat.

Av ingenting - 17 mars 2007 00:43

Ibland är det svårt att visaAlla gånger man ramlatDå knäna sprutatOch blodet inte alltid Var röttDet är svårt för digAtt se migFörutom ärrenOch alla förträngda tårarSå ser du inteDu vet inte vad jag heterFörutom mitt namnOch du vet inte vad jag hatarNär du säger att jag heterMira Alicia HuhtalaFör du tror attAllting är så rättMen du har aldrig haft så fel

Ovido - Quiz & Flashcards