Alla inlägg under mars 2007

Av ingenting - 11 mars 2007 20:11

Det finns inget skratt bakom gråt..

Av ingenting - 11 mars 2007 19:55

Hur fel det än ärHur oacceptabelt det än kan låtaHar jag aldrig NÅGONSINÖnskat livet ur en individLika mycket som ikvällMin puls Jag blir alldelles tokigKapabel till alltI denna stund kan jag dödaDu har nog inte insettDitt misstag blev 16år gammaltJag beklagarJag älskar dig inteMen jag tänker hjälpa digFör jag tänker ge mig av

Av ingenting - 11 mars 2007 17:16

Aldrig har jag velat tala med digInte med den viljan som jag har nuJag är så rädd älsklingJag önskar du kunde se på migÖnskar du visste Vad jag skulle ta mig tillJag vill tala med dig

Av ingenting - 11 mars 2007 10:55

Jag är räddjagh är såfruktansvärt räddVarför är jag så rädd?Jag vill inte vara rädd

Av ingenting - 10 mars 2007 02:11

Jag vill bara blundaFör allt det där Jag inte serDu vet att jag aldrig Menade att göra dig illaJag menade inte att krama digJag insåg inte Att du skulle omtumlasAv denna rädslanJag såg baraAllt jag ville haJag tror att Jag är helt bortaFör jag minns inte en radJag skrivitMen du vetAtt varje radSkrivs för att duAldrig fick till det

Av ingenting - 9 mars 2007 12:26

Jag vill inteVara självIkvällMen jag har inte orkenIngen allsDet är slut snartFör nu lägger jag Mig nerAldrig merAldrig igen..

Av ingenting - 9 mars 2007 12:03

Nu känns det så igenAtt försöka öka volymen Till maxMen ger upp Då det blir för svårtAtt hålla om sig självMitt hjärta hamnade i fel kroppDet här är inte rättTa ifrån mig alltGe någon annan livFörsummar allt jag fårFörglömmer allt jag gerMen endast för attJag inte faktiskt får Allt jag serMina känslor Kan inte säga Att jag inte älskarDigBara för att jag inte har Allt du harDet är felAtt gråtaFör du sägerAtt du älskar mig

Av ingenting - 8 mars 2007 17:41

"Han var femton åroch sköt sig självmed gevärfemton åroch galen av olyckaoch ändå fick hanså mycket coca-cola han ville haoch hamburgare och pommes fritesoch pengarom han bara sagt tillkunde han fått merSå sköt han sig självmed gevärhan var femton år och galenav olycka."

Ovido - Quiz & Flashcards