Alla inlägg under mars 2007

Av ingenting - 8 mars 2007 16:57

Ord är väl ordOrdval gjorda av mänSom vet hur man charmarMen att höra dig Använda Mina ordJag stjäl en känslaDet pirrar i magenJag skulle klara mig EnsamMen vad gör det nuAtt ha digJag vill inte ljugaFör digMen varför är det nuSå att Han dödar migNär han tittar på migJag ser inget annatHan tar ifrån mig alltJag villMen jag vill inte

Av ingenting - 7 mars 2007 22:39

Hatar tonerna när det tar slutDom sista ordenSom aldrig kommer ut rättHatar att inte sägaAllt jag vill sägaTiden går för snabbt När jag inget får sagtMen jag önskar hela tidenAtt du vissteDet jag vissteOm oss

Av ingenting - 7 mars 2007 21:53

Den här behagliga röstenJag lerSom aldrig förrDet blir inte tystBlir duJag täcker all tystnadMed ljud gör jag dig tokigDen rosa kanten På dom svartvit rutigaHotpantsenVarför önskar jag Med panik och ångestOch denna längtanAtt du var här..

Av ingenting - 7 mars 2007 17:03

Jag är så rädd,Rädd för slagenSom dödar migVarje gång jag blundarJag är så rädd För kärlekenAtt den ska slå migDen jag uppskattat mestDen jag aldrig fåttTroddeMen nejAldrig fick jag den

Av ingenting - 7 mars 2007 07:22

Jag vet inte vad det ärEller kan vara Det är någonting Slagit hål på mig All min luft tar slut Och jag kan inte andas När jag ser på digJag är redo att giva uppMen du fortsätter Ser jagAtt du tror att det är Föralltid igenJag vill bara döOch du tror att du utav allaHar armarna som motverkarAllt som blivit dumt och felJag springer ifrån digIkväll har vi ingenstans att gåSluta följ efter migJag vill inte se dig..

Av ingenting - 6 mars 2007 18:09

Jag har aldrig velat ge efterMen det händer Att vi gjort alltJag hatar att ljuda melodierDu vill aldrig höra vad jagSäger när jag är tyst

Av ingenting - 6 mars 2007 06:48

Jag dog igenInnan jag ens hunnit vaknaStod där och såg alltFalla i bitar och vissnaJag sårade dig igenOrden hade inte hunnit ut Lyssna inte när dom är härDet är långt till värmenMen snart är vi därVågar jag i solen Äntligen ringa påDet var aldrig meningenAtt du skulle gå..

Av ingenting - 6 mars 2007 05:24

Jag förstår inte varför du gör såVarför du inte kan låta migVara någon folk tycker omVarför är du så räddAtt folk inte ska tycka om digDu sårar migBara när du blir ivrigOch skriker tillDet gör ontI varje liten del utav mig..

Ovido - Quiz & Flashcards