Alla inlägg under mars 2007

Av ingenting - 24 mars 2007 22:35

Jag känner all din sorgI din tröj ärmDoften är underbarMen den är så långt bortaIfrån något BraDin fantasilösa charmDoften gör det svårt att älskaVarje centimeter av din kroppFör jag önskar att jag kundeSäga att jag AttAtt det inte finns Någon annan

Av ingenting - 22 mars 2007 19:48

Jag längtarEfter att få sägaAtt jag inte tycker om digFörnär du talar med migDå hör jag inga ordJag ser dina ögonTittandes emot migÄr orden ens viktigaNu när dina ögonÄr det enda jag serHar utsidan någon betydelseHar dina ögon någon chansNär du sägerDu sägerJa det du säger ärOrdStarkare än mina benI vindenDu får mig att viljaSägaNågot Kanske lite hårdareÄn de ordDu sägerVarje gång jagGråterNej jag älskar inte digSom du älskar mig.Förresten, grattis Ida-lii och Nathalie!

Av ingenting - 22 mars 2007 14:47

Hoppas att du fick veta det mer än en gång! <33

Av ingenting - 21 mars 2007 20:41

Förstår inte varförKänner mig alldelles.. ängsligÖnskar jag kunde lägga migNer och döHar lust att gråtaVarje gång jag öppnar ögonenMen det går inte..

Av ingenting - 21 mars 2007 14:42

TACKSAMHET!<33333

Av ingenting - 20 mars 2007 22:04

Har ingen lust att vara glad Inte över att min bror inte får någotJag känner mig inte rättvisMed alla mina nöjda inköpJag fått chansen tillAvskyr.. du ser så ledsen utNästan så ledsen att jag önskarAtt jag aldrig föddsSpeciellt inte dagen efter digVill inte fylla årInte imorgon..

Av ingenting - 19 mars 2007 14:57

Måste ju, men hur?

Av ingenting - 19 mars 2007 14:26

Snälla sluta gråtaSluta säg att allt är felDina byxor är perfektaOch din kropp Den har aldrig sett bättre utSnälla sluta klagaDet finns inget dåligtMed en mjuk röst iblandSluta sluta sluta(!)Jag vill ha allt du harJag vill kyssa någon med dina axlarOch älskas för något du ärFör ingen kan väl älska någonSom är vän till dig..

Ovido - Quiz & Flashcards