Alla inlägg under mars 2007

Av ingenting - 11 mars 2007 20:36

Kan vi inte säga att det är jämntAtt vi inte behöver tävlaVi är som vi ärMen vi blir aldrigSom vi varVänner

Av ingenting - 11 mars 2007 20:34

Jag vill inget lämna till dig att bygga uppSå låt mig bli den som bärVarje känsla vi delarFör jag vill inte ge dig det härSom ingen annan harVi blir aldrig detsamma.

Av ingenting - 11 mars 2007 20:31

Men jag har inte hört av dig idagDu lovade att ringaMen nu sitter jag helt tomÄven om du ringerSå har jag inget att sägaAlla tårar tog med ordenBort någonstansDär alla vill varaMen endast få får faraJag vill inget längre sägaÄn att Ja du vetJag älskar digOch sånt där

Av ingenting - 11 mars 2007 20:26

Jag önskar att jag kunde ta digOch springaSå långt bortAtt ingen skulle skada oss merAtt leva utan alla slagOch utan alla knivsårSom skär långt in på själenJag önskar vi föddes i en annan tidI en annan världNågonstans Där solen skinerÄven när man fäller varje tårMan någonsin nårÖnskar att du och jagHade en annan mor och farÖnskar att vi visste vilka vi varÖnskar att våran framtid bedjade gottMen här är viOch jag vill inte merMen jag kan inte lämna digInte för allt i världenDet är du och jag Förevigt

Av ingenting - 11 mars 2007 20:20

Att önska att sina mardrömmar var påriktigtDet hade jag aldrig trott om migDu skrämmer migOch jag önskar att jag såg migPå ett annat sättÄn från hållet som blir DuJag känner inte migOch önskar jag sluppitBli någonting ifrån börjanMen du förstår väl inteHur ett hjärta smärtarNär det inte längre andasDu förstår väl inteHur lätta knivhugg kännsNär alla minnen man har När allting brännsOch försvinner som aska i vindenDu förstår väl inte hur det kännsAtt vilja prata med någonEn sista gångEller hur det kännsAtt veta att detta blir ens sista andetagI detta rum

Av ingenting - 11 mars 2007 20:17

Jag har alltid vetatAtt det inte finns något ljusNär man dör

Av ingenting - 11 mars 2007 20:15

Du ser väl att jag villAtt jag inte alltid Är där nereDu ser väl att människorGör mig illaDu hör väl ordenSom kommer ur min munNär jag är ensam och mörkret fallerDu hör väl hur knivar dödarNär du inte är därOch du förstår välAtt det finns inget som bärSom dina armarRunt om min halsDu vet väl att Det inte finns någon glädjeI mina ögonI mitt hjärta och min halsNär du säger att Jag ska vara tystDu har väl insett Att jag inte längreÄlskar dig..

Av ingenting - 11 mars 2007 20:12

Jag vill inte påståAtt jag vill skrattaNär saker roar migOch jag vill inte sägaAtt du åtrår migFör du förstår inteNär jag säger Att jag hatar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards