Alla inlägg under januari 2007

Av ingenting - 14 januari 2007 14:52

Men att du fick mig att hata det jag älskar mest, det var det värsta du kunde göra emot mig, nu är det dags att släppa taget om det vackraste vi någonsin lagt ögonen på, förlåt mig för att jag någonsin berättade att du betydde allt, förlåt för att mitt hjärta slog så skönt i din närhet, vad jag avskyr att sitta här med en klump i halsen och skriva om personen som fick mig att gråta av lycka, liksom ingen annan kunnat få mig att göra, här gråter jag nu, jag saknar dig, men vill aldrig mer ha med dig att göra, det här är sista gången jag nämner dig igen, jag sliter sönder bandet som fortfarande håller dig kvar hos mig, men en sak har jag kvar, och ger aldrig upp, kärleken, jag slutar aldrig älska, men du är borta nu, vi tog oss till varann helt fel, nu är allt fel, och jag klarar inte detta, men jag måste, så för min egen skull försöker jag se bortom allt tungt, nu ler jag som jag aldrig gjort förut, - med sorg i ögonen.Mys kompis sökes!

Av ingenting - 13 januari 2007 14:51

Vad vet jag, kanske är det inte så att allting vänder sig emot lilla mig, kanske finns inte denna hat som jag ständigt känner inpå min rygg, den här avskyn jag blint letar efter i era ögon, har någon sagt med ord att jag inte duger, behövs det för att vara sant, jag går jämt med dessa tankar, kan inte släppa alla åren då jag tog emot era slag men aldrig slog tillbaka, det gör inte alltid ont, men vissa kvällar gråter jag som ett barn, varför är vissa vackrare än andra, vissa är roligare även om dom aldrig öppnar deras mun, jag förstår inte, varför är det så intressant att prata med någon som inte har något att säga, jag har säkert fel när jag säger det, men jag förstår ju verkligen inte vad det är som är fel på mig, det där skyddsglaset som hindrar er ifrån att hålla om mig ibland, men sen kanske jag överdriver igen, tyck vad ni vill, jag känner mig ensam idag..Varför behöver jag dig ikväll?

Av ingenting - 13 januari 2007 03:48

Den här natten blir bara längre och längre, orkar inte vara vaken mer.Men en sak måste jag säga, jag har nog aldrig varit såhär arg.Speciellt inte på någon som jag älskar så mycket, jag kommer att..Ja jag vet inte, jag tycker att du kan dra åt skogen ett tag!Jag älskar dig, men låt mig vara lite..Över till en annan person; Ibland gör du mig så fruktansvärt glad!Du förstår verkligen, tack gull!<3

Av ingenting - 13 januari 2007 03:27

Varför tänker jag på dig fortfarande? Jag lovade mig själv att låta bli, för en gångs skull kanske jag borde sluta på riktigt, vad tjänar det till? Du vill inte ha mig, och jag vill inte ha dig, jag är kär i min fantasi bild utav kärleken, och du är nog den kräsnaste jag träffat. Jag undrar hur många gånger du sagt att du älskar någon, för det lät aldrig äkta i mina öron, det är nog mer än mina öron klarar, önskar du kunde darrat till lite med rösten då du sa "jag är kär i dig!" då hade det låtit lite mer påriktigt, du tog det du fick, gav upp lika snabbt som du fick det, jag kan inte sluta drömma om att det ska bli du och jag, du var nog alltid perfekt i mina ögon, och jag saknar att krama dig, att se dig och mig i spegeln, - två lyckliga personer brevid varann, två personer som jag alltid velat vara en del utav, du gav upp, aldrig gråtit såhär mycket över någon, att det där vackra farvälet skulle vara det sista, vem kunde ana? Jonas, raring, jag saknar dig.. Om du bara kunde se.Vad var det du såg igår natt Du har nästan inga naglar kvar Vad är det som tvingar dej att Bita sönder dom du har spart Och jag har ledsnat på att vänta ärligt talat jag är trött Du är TV-ögd, förändrad du är gråtmild du ser rött Jag har ledsnat på att vänta på dom ständiga problemen med sömn Behöver nån som behöver mej Vad fick du se igår natt Någonting du inte klarar av Vad är det som tvingar dej att tvinga mej att stanna kvar Och jag har ledsnat på att vänta ärligt talat jag är så trött Du är TV-ögd, förändrad du är gråtmild du ser rött Jag har ledsnat på att vänta på dom ständiga problemen med sömn Behöver nån som behöver mej/Kent

Av ingenting - 13 januari 2007 02:14

Undra egentligen hur bra det är med internet, med tanke på hur många som råkat illa ut, som varit dumma och inte tänkt, som blivit lurade och och aldrig mer kunnat le, sen visst finns det dom som "ÄNTLIGEN" hittat sin rätta man och gift sig, unga flickor och pojkar som givit upp för tidigt har vänt sig till internet och hittat den där speciella! Hur vet man egentligen vem någon är.. Hur kan man tyda texten på datorn till känslor och innebörder? Jag tycker att folk litar för mycket på internet, men samtidigt, jag använder ju skiten, jag litar på den, ska nog bara hålla tyst :)Filip är förresten en go liten grabb!<3

Av ingenting - 13 januari 2007 01:04

Låt mig aldrig behöva höra dom där orden igen,få mig inte att uttala ditt namn en gång till, jag vill glömma, jag vill glömma bort allt som gjorde oss till vi. Låt mig slippa se de jävla snöflingorna som får mig att tänka på de dagar vi gick ute och skrattade åt allt och inget, jag hatar att gå runt och lyssna på musiken som du hatade, musiken som fick mig att må så bra, den fick mig att le. Jag riktigt avskyr att vakna på morgonen efter en lång underbar dröm om dig, FY! Hur kan du vara så fantastisk i mina drömmar? Varför gör det så ont att se på dig? Jag saknar dig, gud vad jag saknar dig, men jag vill inte ha dig längre.. Jag försöker att inte vilja ha dig, jag försöker verkligen.. Och när du sa; "Den här får mig att tänka på dig!"Times at night when I look out to the skyI start to think of you and I asked myself why"Why do I love you?" - I think and smilebecause I know the List could run on for milesThe whisper of your voice, the warmth of your touchmy feelings are so strong and I love you so much"Why do I love you?" - I think and smilebecause I know the list could run on for milesAlways and forever.../Mario Lopez (?)

Av ingenting - 12 januari 2007 00:31

Jag känner mig som en sådan, en sådan som tar saker allvarligt.Ständigt blir jag upprörd över svordommar ifrån andras munnar, själv sitter jag här med ansiktet målat svart utav alla dumma ord jag säger dagligen, jag tror att jag är rädd för att världen ska bli för hemsk med alla dessa ord, och rädd för att den ska bli för bra utan, jag försöker hålla det borta samtidigt som jag försöker behålla, det här går inte, jag blir galen.. Ge mig bara ork! Har snart inga ord kvar, men jag lever i musiken, och jag lever i mina tankar, där är min perfekta värld, här behandlar vi alla väl, men det är också tufft, så ja, perfekt kallar jag det.Och en låt har aldrig rört mig så mycket som denna:Någon hade sagt att jag var fegLilla Ego fy skämsAtt jag alltid stod där bakom och höll medSanningen kännsJag har skuggat dig i kylan en hel dagför att lämna tillbaksden undanflykt som jag stalTar 2:an sitter Ensam längst bakLilla Ego sitt stillJag har gått i dina fotspår hela danTill Hagnesta HillDen först snön har fallit allt är halt och min halsduk blev kvarPå en hållplatsutanför stan…Jag samlar allt mitt mod där vid allénLilla Ego har rymtJag skrek med målbrottsröst jag hatar erSom barn var jag grymDen här känslan som jag harär inte minDen blev kvar, är den din?Den smakar som Du…Det är tårarKan man gråta som en karl?Snälla du förlåt migJag glömde vem Jag varSnälla sluta lyssnaGlöm allt jag saJag mår braDu måste lämna mig ifredDet är tårarKan man gråta som en karl?Snälla du förlåt migJag glömde vem Jag varSnälla sluta lyssnaGlöm allt jag saJag mår braDu måste lämna mig ifredJag behöver ingen hjälpVill du hjälpa hjälp dig självJag behöver ingen hjälpså lämna mig ifredLämna mig ifred/Kent

Av ingenting - 11 januari 2007 23:11

Jag blir bara fruktansvärt arg, jag blir arg på allt möjligt! Vissa säger att jag blir arg i onödan, att jag blir arg för att jag tror mig veta bäst, men sanningen är.. jag kanske inte har rätt, men mina åsikter är faktiskt också värda massor, precis som era, och att kunna säga emot eller acceptera är nog det enda ni kan göra, jag tycker att ifall jag ska behandla er som ni vill bli behandlade, så skulle det kännas bäst om ni gjorde detsamma, varför är jag mindre uppskattad för att han har roligare humor, för att han ALLTID får dig att skratta? Varför kommer hon först för att hon har de bästa ideérna? Och han för att han har så många vänner? Som en väldigt nära vän så känner jag mig inte alls uppskattad eller omtyckt, det känns som att jag vill göra vad som helst för att få dig att känna exakt vad jag känner, men i nuläget är jag tyvärr för god för att skada dig på detta sätt, men jag kommer nog ge upp snart, vad du än säger, så mäter jag inte ord med kärlek. Jag tar det jag får och tackar, när jag inte får tillräckligt så vill jag inte ha något utav det, så är det ju. Jag vet inte om detta låter rimligt, men du sårar mig, och jag orkar inte mer, Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards