Alla inlägg under juni 2007

Av ingenting - 20 juni 2007 20:14

Nu började jag tänka på den där drömmen igen

Det var nog evigheter sen senast

 

Men här kommer den igen

Vi har nog aldrig varit gladare än såhär

Jag är tacksam för varje sekund med dig

Jag tar fram varje osäkert instrument som kan skada

Jag flyter bort, tillsammans med min själ i vattnet under bron

 

Vad gjorde mig så rädd? 

Av ingenting - 20 juni 2007 19:55

Egentligen kan jag inte fatta hur du kan vara så äckligt.. Självupptagen

Det finns nackdelar med att vara med dig

Men även fördelar


Jag håller tyst om tanken att jag bryr mig

Att jag önskar du gjorde det där på ett annat sätt

Det får du aldrig veta


Jag gillar dig för mycket för att ge dig tiden att tänka

På det där jag tänker på


Jag önskar du höll dina ord i din mun

Lät mig vara den fria viljan jag är

Och ge mig en chans



Jag vill inte säga det.. 

Av ingenting - 20 juni 2007 14:39

Jag önskar att jag kunde ta tillbaka allt

Att jag kunde se dig som jag såg dig

Och att du älskade mig som om du aldrig träffat mig


Jag vill att du ska ha tankar som

Får dig att känna en evighet


Jag vill att ord ska ge dig en betydelse

Snälla hata inte det jag säger


Jag vill bara vara vacker

För dig 

Av ingenting - 19 juni 2007 23:25

Hur ska jag kunna hålla löftet
Hur ska jag orka leva med att det finns problem

Måste jag vänta på att du lägger av

Att det tar slut och dör någonstans


Får jag inte hoppas på förnuftet

Kan jag inte önska att du tror på mig

Iallafall då jag säger att jag känner mig ensam


Kan du inte bara resa dig upp en gång

Berätta för mig;

Hur underbar är jag?


Har du haft bättre

Eller kommer du alltid drömma

Om någon annan


Vad är det du hatar med min röst

Som får dig att stänga av telefonen

Eller kyssa mig då jag är som gladast 

Då jag inte vill sluta skratta


Varför tycker jag att du är söt

Jag vet att det är någonting i mig som tycker annorlunda


Jag vet att jag hatar dig

Jag vet att jag älskar dig


Vet du?

Jag är rädd. 


Av ingenting - 19 juni 2007 18:12

Du har nog aldrig fått mig att le

Inte påriktigt

Inte som du gjorde när du var så låg

Att du själv inte orkade


Jag har aldrig varit så glad

Som jag var när du var ledsen


Du är förunderlig

Alldeles underbart bra

För jag litar på dig





Ord gör nog aldrig det bättre men jag bryr mig.


Av ingenting - 17 juni 2007 05:48

dina varma kramar

och dina mysiga kyssar

gör mig glad

och sprakar igång mitt hjärta

och själ, utbrister mina ögon

till ett sjövilt äventyr


här sitter jag än framför datorn

varken ätit eller sovit

och visst har jag sällskap..


puss..

with love sabine

Av ingenting - 17 juni 2007 02:33

Ibland får man en känsla

en sådan där härlig rysning

åh, vad jag älskar den känslan


att bara hålla om någon

pussas och kramas

det är inte så att man ibland

blir förälskad i självaste kärleken?


det hoppas jag inte

och jag hoppas på dig

pussisar

with love sabine

Av ingenting - 16 juni 2007 15:07

Jag blir så glad

när du blir glad


with love sabine

Ovido - Quiz & Flashcards