Alla inlägg den 11 juni 2007

Av ingenting - 11 juni 2007 21:15

Come up to meet you, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are.
I had to find you, tell you I need you,
Tell you I set you apart.

Tell me your secrets and ask me your questions,
Oh lets go back to the start.
Running in circles, Comin' up Tails
Heads on a science apart.

Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.

Oh take me back to the start.

I was just guessin' at numbers and figures,
Pulling your puzzles apart.
Questions of science, science and progress
Do not speak as loud as my heart.

And tell me you love me, come back and haunt me
Oh and I rush to the start.
Runnin' in circles, Chasin' up Tails
Comin' back as we are

Nobody said it was easy,
Oh it's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be so hard.

I'm goin' back to the start.

Av ingenting - 11 juni 2007 20:56

Jag måste få se dig

Jag är inte säker längre på att det kommer finnas något kvar


Jag vill se det där

Det jag såg den där våren


Jag vill ge dig

Allt du givit mig


Jag vill att du ska komma och säga

Att jag visst betyder någonting


Att det kanske inte var så farligt

Att vi har det bra..

Av ingenting - 11 juni 2007 15:25

Jag vill inte lämna avtryck efter mig
Sådana som ger dig fel bild utav mig


För du vet väl att jag aldrig velat göra dig illa
Att jag alltid velat dig ditt bästa
Jag har aldrig tvingat dig vara med mig
Jag har aldrig sagt det med ord
Att jag älskar dig som vilken sommar dag som helst

Men det gör så ont nu
Lika ont som dessa äckliga sommardagar
För jag har ingen som du
Jag har ingen som vet

Ingen som frågar om allt som ska vara rätt
Plötsligt står hela staden stilla
För på väggen står bara våra namn
Var är vi?


Varför lämnade vi varandra på ett så vidrigt sätt

Vad fick oss att se slutet på det som aldrig skulle ha tagit slut


Hur kan jag ha gjort allt det här utan dig?

Vad får mig att skriva att jag saknar dig

När jag egentligen klarar mig hur bra som helst

Jag har bara slutat äta
Och jag kan inte sova längre än solen

Känslorna har jag inte pratat om på flera månader


Och alla våra planer gick upp i rök..



Precis som vanligt.



Men jag mår bra? 

Gör inte du det?

Jag mår bra.. Det gör jag faktiskt.


Eller nej det gör jag inte och det tänker jag inte göra heller

För jag tänker aldrig mer säga till någon

Jag tänker aldrig mer ge någon det viktigaste jag har


Det är smärta

För jag kan inte lita på någon

Det finns inget Jag älskar dig

För det finns ingen kvar att lägga allt på


Du flydde, Hon sopar problemen under mattan, och Raring vill inte veta. 

Alla mina röster har tagit slut

Då ni slutade lyssna till dom


Så skyl mig när jag inte tänker resa mig upp igen.. 

Av ingenting - 11 juni 2007 15:21

När det känns som att man inte har någon kvar..

All krossad glas skär sönder knytnävarna helt utan mening
Men det hade inte gjort lika ont, det hade inte varit lika rött
Om du hjälpt mig gråta
Om du varit den du utsa dig att vara

Om du stått kvar med samma namn
Hade det inte behövt vara såhär
Du kunde ha frågat om tid

Jag kunde ha låtsas inte ha brytt mig om det
Men jag har för ont
Och jag tål inte smärtan

Men jag har ingenting att ge upp längre
För du gjorde det åt mig






Förstår du verkligen varför det gör så ont?

Av ingenting - 11 juni 2007 00:55

För i framtiden
Då har jag väl ingen famn
Ingen stödjande röst
Då har jag förlorat min bästavän
Allt jag har

Då har jag släppt tanken
Att någonting är värt att kämpa för

Och framtiden är närmare än det talas om
Framtiden är idag
Och framtiden var igår

Så vad har jag kvar nu
Än dessa möten om att allt ska bli bra
Och att mitt hjärta inte ska behöva vara
Så tomt som det är


Någonstans så finns det en vän
Just för mig



Käften människa..

Av ingenting - 11 juni 2007 00:49

Trots alla försök
Att vara något för er

Så står jag ändå här
Alldelles ensam

Tar emot all skit jag än ser
För att slippa er

För ingenting ångrar jag mer
Än att jag träffade folk som er


Trots att ni nu står där och ler
Så vet jag att allt ni önskar är att
Ni var som mig


Jag ska prata om det
Ska skrika ut orden på alla sätt jag kan
För ni borde verkligen höra

Mina tankar är svåra
Jag vet inte ens själv vart allting kommer leda

Men jag kommer göra detta..
Nu tänker jag inte vara kvar här

Jag skiter i er
Ni har aldrig varit mina vänner
Ni vet nog att jag menar er

Ni känner nog att jag avskyr er
Ni känner säkert att orden tagit slut
Det finns inget mer att säga er

Jag mår ganska bra
Iallafall när jag tänker att jag tänker hjälpa
Mig själv
Att göra det
Så ha det bra tja.

Av ingenting - 11 juni 2007 00:10

Som en liten synfoni av alla dina ord som du uttalade på ett sätt som bara du kan

Eller en liten varm vind dina andetag vilat på för någon sekund

Det är sådant som gör varje minne utav dig så fruktansvärt smärtsamma

Jag vill vara hos dig var gång någon nämner ditt namn även om det inte är du


Varje gång du ber mig att komma så känns det som att jag aldrig förlorat dig

 Aldrig hört dig säga farväl på ett sätt som fått mig att falla ihop

Den där känslan jag trodde var evig den återvänder ständigt då du ber mig 


Men jag vill inte att du ska veta att varje djupa andetag

Och varje önske-klockslag de tillägnas dig, bara dig

Det finns ju andra saker som skulle kunna fördjupa allt du säger

Men du förstår inte själv att allt du vill är vad vi vill

Vi kommer aldrig förstå det

För vi kommer alltid vara så himla avskyvärda. 

Ovido - Quiz & Flashcards