Alla inlägg under juni 2007

Av ingenting - 25 juni 2007 21:41

Alla bara gråter

Och det är bara ilskan som kan få det att gå bort


Jag kan hata i timmar

Då håller sig sorgen borta

Ifrån mina tankar


Men sen är den där igen

Då du kommer in i mitt huvud igen


Jag älskar dig på så många sätt

Jag saknar att ha dig


Och ångrar att jag lämnade dig

Fan, alla bara gråter

Som om livet vore så hemskt. 

Av ingenting - 25 juni 2007 17:29

Vad kan jag säga mera

Alla ord har nu flutit ur mig


Allt jag inte ville säga

Det sa jag


Allt jag trodde att jag skulle gråta ut

Det rann ut snabbare än jag förstod


Raring, jag älskar när du tar emot mig

Och Älskling, jag hatar när du försvinner


Prata med mig

Jag känner mig så ensam

Jag känner mig som skit utan dig


Det är väl så

Jag är skit..

Av ingenting - 24 juni 2007 23:21

För att du snyftar så mycket

Förstår du ens någonting


L står för någonting

Men jag vill ju bara glömma skiten


Hur fan ska jag någonsin kunna förklara

Kommer det ens kunna försvinna


Tre röda prickar och det gör mig helt tokig

Nu vill jag känna dig


I hela mig

Jag vill dra mina fingrar över hela din rygg

Och känna Dig

Inte min ångest över mitt bröst


Kom nu så kramas vi

Ge mig dina läppar

Av ingenting - 24 juni 2007 17:13

Jag vill få din tid

Jag vill ge dig min


Jag vill älska dig

För att jag verkligen älskar dig


Jag vill äta middag med dig

Men jag vet att jag aldrig kommer klara det


Jag vill krama dig

Som om det vore den första gången


Jag vill se dig i ögonen

Och aldrig kolla bort

  

Jag vill skriva blogg om dig

För det är vad jag lever för idag


Dig. 

Av ingenting - 24 juni 2007 14:44

Jag vill ner till Glädjen

Gå den långa gula linjen ner


Sitta där och bara finnas

För jag tror att du har ångrat dig


Det finns något som skulle såra dig

Om ord kunde försvaga allting skulle jag prata 


Prata mig hes på sanningen

Men jag är för rädd


Och du är för svag

Snälla gå med mig till Glädjen

Det är någonting med namnet.. 

Av ingenting - 24 juni 2007 04:05

Jag vill ha snö

Igen


Jag vill ha någonting som tar mig bort

Känna det i hela min kropp


Bara glömma att jag finns till

Älska dig bara för att jag vill


Ge mig snö

Det sista jag har kvar


Ge mig allt

Snälla ge mig en vinterdrog


Låt mig lita på ingen

För det är väl dig jag ska förlita mig på? 

Av ingenting - 24 juni 2007 02:20

Jag tror att det har blivit vanligt för oss att prata om sånt

Vi ser nog det på samma sätt tror jag


För jag är inte rädd för att komma bort

Du är inte rädd för att vara ensam


Jag kan inte skada

Bara du berättar för mig

Vad betyder jag för dig? 

Av ingenting - 24 juni 2007 01:22

Jag vill inte vara mig längre

Jag hatar mig själv

Jag hatar sättet jag ser på folk


Jag avskyr att kallas Mira med ett långt i

Och jag hatar att jag faktiskt heter så


Jag verkligen äckel hatar sättet jag aldrig kan bli kär

Och att jag aldrig någonsin kan hålla löften 


Sättet jag har lätt att förstöra allt

På bara några få timmar

Kan allt jag levt för

Vara något jag inte längre vill komma ihåg


Jag vill inte vara här

Jag vill inte vara nu

Utan dig är ingenting som jag vill att det ska vara


Jag behöver dina ord

Även om jag tror att de är de tommaste orden  jag hört

De kallaste känslorna jag smekt


Men älskling

Jag älskar dig

För jag tror du hatar mig 

Ovido - Quiz & Flashcards