Alla inlägg den 15 juni 2007

Av ingenting - 15 juni 2007 19:21

Jag vill inte vara här längre

För jag vet att du aldrig kommer förstå mig
För din brist på vilja är den största jag sett


Jag vill vara någon för dig

Men du förstår inte hur ärlig jag är när jag säger det

Eller hur ärligt jag kysser dig



Du tittar inte ens på mig

Du gjorde illa mig

Djupt.

Av ingenting - 15 juni 2007 09:29

Ibland önskar jag

att allt hände med en mening

inte en slump att någon dör

och inte en slump till

att människor blir ovänner


när det är som jobbigast

det är då man verklingen

behöver någon

och det är då det kanske inte alltid är så lätt

om någon har försvunnit av en slump


som jag älskar att vara i er närhet

och tala mer er, skratta med er

ni gör min morgondag

och kommer troligen göra det en lång tid framöver

det jag försöker komma fram till är att,

jag älskar er.

With love sabine

Ovido - Quiz & Flashcards