Alla inlägg den 21 juni 2007

Av ingenting - 21 juni 2007 18:08

Lyssnade också på den där låten raring

Eller han gjorde det för min skull

Iallafall en liten stund


Det var skönt ska du veta

Jag tror att jag verkligen tycker om honom


Jag hoppas du har det bra

För det har jag

Saknar dig så mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till


Allting runt omkring mig påminner ju om dig

Kom hem och ge mig en underbar kram


Så vi kan försvinna bort till ingenstans tillsammans

Och tillsammans känna Ingenting


Puss Sabine, vi saknar dig. 

Av ingenting - 21 juni 2007 16:45

Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu

Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

Min klocka har stannat
Under dina ögonlock
Fladdrar drömmarna förbi
Inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
Mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och färglös som en tår blir jag
Utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
Om du inte ser på
Och genomskinlig grå
Vad vore jag
Utan dina andetag

Vad vore jag
Utan dina andetag


ljug för mig älskling, för en som vill tro...

With love sabine

Av ingenting - 21 juni 2007 02:39

och puss på dig som vill finnas

och puss på dig

för underbara texter

och smek

på underbara ljud,

i mina öron

kyss..

Av ingenting - 21 juni 2007 02:23

Det är jobbigt att sitta och försöka

klämma ut sina tankar

när allt ljud bara surrar runt


jag har inte tänkt mycket

gråtit det har jag

och skrikit

och en butter min

kunde man skymta

på mina läppar

jusst igår


det är jobbigt att vara så långt ifrån

så långt ifrån allt som jag älskar

och jag saknar och älskar dig så


jag är nog kännslokall

det kanske jag är

men jag vet att jag saknade dig


redan sista gången

när vi kramades så snabbt på stationen

visst jag att längtan skulle bli stor

och såklart kan jag inte få tag i dig


det jag vill klarlägga är att jag älskar dig.

with love sabine

Av ingenting - 21 juni 2007 00:33

Jag vet att du aldrig skulle bry dig om det

Du skulle aldrig tänka på 'hur mycket', inte i mitt sällskap

Varför skulle du våga fråga en sådan fråga?


Skulle jag få för mig att vräka ur mig någonting sådant?

Jamen visst


Förstår du varför jag säger som jag gör?

- Nej det klart du inte gör 



Ibland är jag glad att du inte förstår någonting

Och ibland kan jag till och med betyda den känslan till ord


Även om jag vet att du inte förstår

Så får du alla mina känslor


Du får bära mina hjärtslag på dina axlar

För visst är det du som har mitt liv i dina händer


Och det är det jag tyder med mina läppar

Ovido - Quiz & Flashcards