Alla inlägg den 28 juni 2007

:(

Av ingenting - 28 juni 2007 05:10

Det gör nog ont ändå..

Att Tänka att jag aldrig kommer få känna dig

Helt nära mig..




Igen..




Vad besviket..


Av ingenting - 28 juni 2007 04:59

Ja det kanske är svårt att visa

Jag kanske begär mycket


Jag litar inte alltid på ord

Eller på känsla


Du har någonting

Som jag inte kan släppa taget om


Jag kommer nog sitta i evigheter och undra

Varför du sa som du sa


Du kommer aldrig förstå

Hade du ens frågat mig

Om du fick stiga på


Då hade jag givit dig

Så mycket mer än kärlek


Då guld du borde få.. 


Jag kommer alltid att tänka att jag saknar dig och behöver dig

Men kommer du att inse varför

Och varför du vill ha mig tillbaka


Oavsett hur många gånger vi försöker igen

Så kommer det aldrig vara lika underbart

Som den där natten... 

Ovido - Quiz & Flashcards