Alla inlägg den 22 juni 2007

Av ingenting - 22 juni 2007 20:18

Guh, du ska veta att piller gör dig inte glad

Men vad fan var det här?


Önskar du var här och delade den här känslan med mig

Hjärtat jag ser saker som försvann för länge sen


Jag känner känslor som kommit bort i dåliga väder

Varför nu?


Kan du inte bara rusa hit med engång

Fan vad arg jag blir


Men är ändå gladare än någonsin

Inte för att jag är glad, utan för att..

För det jag fann i min ficka


Jag tog det sista jag hade kvar

Jag klarade inte av att ha det hos mig


Mitt hjärta orkade inte se

Det som engång var allt


Vi vill inte längre vara någonting mer

Det är här inte fyllepoesi

Det är.. Vad kan man kalla det?

Piller poesi?


Fan vad jag höll på att hoppa

Jag började tänka på dig

Jag ville bara bort

Ner under döden


Eller över..

Jag vill inte vara det mer

Det vi såg tillsammans


Hoppas vi kan dela allt en dag

Dela en sån här underbar känsla


Men raring..

Berätta inte för någon

<3 

Av ingenting - 22 juni 2007 12:32

Midsommar,

och så glad jag blir

och hejdå älskade

det jag ville komma fram till var..

pusssss....

Ovido - Quiz & Flashcards