Alla inlägg under augusti 2007

Av ingenting - 13 augusti 2007 14:39

Jag kan inte hantera dig

Hur många gånger måste jag försöka övertala mig


Jag håller mig till orden

Jag stannar hos dig


Men vad gör vi imorgon

Då repet har gått av

Och du väntar på någon


Som ska lyfta dig

In i sin famn..


Var är vi imorgon

Vilken dag är det?

Av ingenting - 12 augusti 2007 18:20

Det finns inga tvivel om kylan

Den kommer snart igen

Jag ser dig

Du har vinden i dina ögon


Släpper du mig

Om jag ber dig


Håller du mig

Om jag ger dig


Ta mina ord.

Av ingenting - 12 augusti 2007 13:23

Jag måste erkänna 

Jag är fast


Lite osäker

Men jag kan inte släppa det

Nu har jag tänkt in mig för mycket


Jag har fastnat

Jäklar vad jag drömmer


Men släpp mig inte

Det vore värre en någon mardröm


Att drömma

Det gillar jag

Hjälp mig

Dröm med mig

Bli verklig.

Av ingenting - 11 augusti 2007 14:59

Jag förstår inte det du ger mig

Du är så otydlig älskling

Gör mig så osäker och ledsen


Trots att jag vill vara din vänstra hand i allt

..Så klarar jag ingenting

När du lämnar mig..

Av ingenting - 11 augusti 2007 14:54

Har aldrig riktigt lagt märke till dessa bekymmer som erövrar er

Aldrig tagit tillfället i hand och sprungit bort heller


Det är upp till mig om ni ska få stanna eller inte.



Av ingenting - 10 augusti 2007 03:10

Jag vill inte verka girig

Och inte heller välja


Att du gillar mitt leénde förändrar ingenting

Kanske lite omväxling


Eller lite falskhet, otrohet och kärlek.

Av ingenting - 9 augusti 2007 03:59

Jag vill inte gå och lägga mig

Ensam

För att sedan vakna

Ensam.

Ovido - Quiz & Flashcards