Alla inlägg under augusti 2007

Av ingenting - 14 augusti 2007 14:42

Nu är det väl bara att vänta..

Försöker komma på vad jag ska säga när du ringer

Hur ska min röst låta

Ska jag vara glad?


Jag undrar vad du kommer att säga

Hoppas du ringer..


Varför gör jag alltid såhär emot mig själv?

Av ingenting - 14 augusti 2007 14:40

Men vart har jag att ta vägen

Var bor jag

Vem är jag

Kommer jag någonsin att veta?


Av ingenting - 14 augusti 2007 14:22

Ja jag försöker skynda mig

Blablabla vad jag har brått! 


Hoppas du hör av dig ikväll sötnos

Av ingenting - 14 augusti 2007 14:14

Det är kylan

Kan jag dölja den med kläder

Men jag är så rädd att vara fast

Vill inte kliva utanför dörren


Ja visst är det sommar än

Men jag har drömt om detta länge nu

Jag vill inte skada mig igen


Kanske var det någonting med orden

Som tog mig tillbaka dit

Jag har sprungit så länge

Helt förgäves



Och nu hoppas jag med min kräsenhet att jag ska älska trots fel.

Av ingenting - 14 augusti 2007 03:39

Jag har alltid velat vara lite mindre proffesionell

Inte lika duktig

Eller besservisser kanske det även kallas


Jag är ganska rädd

Iallafall om jag ska vara ärlig


Vad har du att ge mig för en trygghet

Om jag inte kan hitta en själv?

Av ingenting - 14 augusti 2007 01:48

Jag vill inte lova någonting

Men visst fan är jag sådan

Jag faller lätt

Och försvinner lika tätt



SNÄLLA VAR SÅ UNDERBAR SOM JAG ÄLSKAR ATT DU ÄR, ÄLSKLING!

Av ingenting - 13 augusti 2007 23:15

Men vetskapen gör mig ivarjefall innerligt lycklig

Det gör mig glad

Riktigt..

Ovido - Quiz & Flashcards