Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av ingenting - 4 augusti 2007 19:43

Du vet att jag avskyr att du låter folk förändra dig

Jag har svårt att älska er alla 


Det är så mycket med dig jag avgudar 

Så låt bli att efterlikna dessa idioter som gör dig till

Det där..

Du vet vad jag menar va? 

Av ingenting - 4 augusti 2007 12:25

Föreställ dig oss

En kärleks-hurricane som inte vet sin väg


Se det som någonting förvirrat

Du har då aldrig varit säker på någonting



När du ständigt kommer tillbaka, dock för en kort stund

Är du ute efter att få stöka till mitt inre & lämna en stor tradegi


Om så, låt det var gång bli någonting stort

Fler stunder att glömma och ännu fler att sakna..

Av ingenting - 4 augusti 2007 03:13

Vi gick i december och höll varann i hand

Innan de så stora orden

Då vi fortfarande gick och drömde om en annan dag

Vi försvann 

Då den kom fallande ner


Vi hann bort innan våra drömmar kommit ikapp!

Helt i tid för att säga farväl till varann


Förstår du nu varför november var perfekt? 




Ovido - Quiz & Flashcards