Alla inlägg under augusti 2007

Av ingenting - 13 augusti 2007 22:02

Vet inte hur jag på något annat sätt skall säga det på

Än att jag inte heller klarar mig

Jag vet inte varför det blir så här

Jag vet inte just varför allting svartnar till

Då jag tänker

Att det är svårt

Att vara jag

Att alltid försvinna i mängden

Jag känner mig ensam

I alla väder


Jag tror faktiskt att du är den enda

Som förstått vad jag menat

Med någonting

Och det är skönt

För jag vill inte gråta utan mening och förståelse

Och inte heller för någon

Som inte är som du.

Av ingenting - 13 augusti 2007 21:11

Älskling.. 

Förstår du vad jag menar såhär långt?
Hur jag hade tänkt ut min framtid?

Förstår du nu?

Av ingenting - 13 augusti 2007 20:30

Som vanligt så respekterades ingenting

Får gå och visa er hur det känns

Nu bryr jag mig inte


Kastar kroppen i någon slags

Fejk himmel


Där inte bara änglarna syns 

När jag skriker efter dom

Det är mörkt när jag blundar

Men jag är inte rädd 

Du har sagt att det inte hjälper

Att orden aldrig kommer att räcka till


Det är tyst

Men jag sprängde öronen

Kanske inte tillräckligt tyst?



Hur mycket tårarna än rinner..


Av ingenting - 13 augusti 2007 19:29

Nu åker jag

Jag vet inte vart jag ska

Eller när jag kommer igen


Jag har fått nog

Jag är så trött


Du gör mig på ledsen

Gång på gång..


Jag vill inte mer

Aldrig mer


Därför tar jag tåget klockan åtta..



Av ingenting - 13 augusti 2007 14:48

Ja, jag är rädd..

Just nu för det mesta

Jag vill att vi flyr idag

Men du är inte här

Jag är ensam

Ingen är här

Inte ens du

Du som sa att du alltid skulle...

-

Av ingenting - 13 augusti 2007 14:46

Nu har jag iallafall en liten del utav dig

Nära mig


Jag har ingenting att frukta mer

För du är alltid hos mig

Och jag kommer alltid att sakna dig.

Av ingenting - 13 augusti 2007 14:45

Vi har nog ingenting mer

Du & jag...

Av ingenting - 13 augusti 2007 14:44

Varför har vi inga egna namn längre

Du tilltalar mig vid tomhet

Och jag missar dina överraskningar..

Ovido - Quiz & Flashcards