Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av ingenting - 14 augusti 2007 23:44

Jag vill inte veta

Inte egentligen

Men jag frågar gång på gång

Är det skönt att drömma om någonting annat

Än min famn


Att älska någon annan på ett riktigt sätt

Om vi tittar tillbaka på oss

 Vem bryr sig?


Varför gör jag det...

Varför gör jag det fortfarande?

Av ingenting - 14 augusti 2007 21:25

...I alla väder


Eller hur tänkte du?

Jag kan inte släppa det

Jag tänker på dig varje dag

Som om jag precis blivit förälskad

Precis fått den ljuva smaken emot mina

Läppar



Och jag vill inte släppa det

Moby, du var nog allting för mig

Och det är du fortfarande.

Av ingenting - 14 augusti 2007 21:21

Jag ångrar ingenting, vi tjänar alltid någonting på allt.

Av ingenting - 14 augusti 2007 14:45

Where'd you go, I miss you so..


Idag har jag mycket att säga

Men det kommer ut ur min mun

Sakta


Väldigt långsamt

Ord för ord

Och så satte jag på mig fel tröja..

Av ingenting - 14 augusti 2007 14:42

Nu är det väl bara att vänta..

Försöker komma på vad jag ska säga när du ringer

Hur ska min röst låta

Ska jag vara glad?


Jag undrar vad du kommer att säga

Hoppas du ringer..


Varför gör jag alltid såhär emot mig själv?

Av ingenting - 14 augusti 2007 14:40

Men vart har jag att ta vägen

Var bor jag

Vem är jag

Kommer jag någonsin att veta?


Av ingenting - 14 augusti 2007 14:22

Ja jag försöker skynda mig

Blablabla vad jag har brått! 


Hoppas du hör av dig ikväll sötnos

Av ingenting - 14 augusti 2007 14:14

Det är kylan

Kan jag dölja den med kläder

Men jag är så rädd att vara fast

Vill inte kliva utanför dörren


Ja visst är det sommar än

Men jag har drömt om detta länge nu

Jag vill inte skada mig igen


Kanske var det någonting med orden

Som tog mig tillbaka dit

Jag har sprungit så länge

Helt förgäves



Och nu hoppas jag med min kräsenhet att jag ska älska trots fel.

Ovido - Quiz & Flashcards