Alla inlägg under augusti 2007

Av ingenting - 18 augusti 2007 01:05

Jag kan inte låta dig vara ifreeeed

JAG VILL INTE DET!!!!!!1111

Du gör mig galen älskling

Och det älskar jag




Det här känslan <3


Och hur ska jag berätta för dig

Att jag efter bara en dag brutit ett löfte

Hihihihihihi, men vi mår bra!

Av ingenting - 17 augusti 2007 22:26

Jag känner mig galet glad idag

jag vet inte rikigt varför

men jag vet aldrig någonting


jaja, puss

Av ingenting - 17 augusti 2007 18:21

Du är märklig; helt annorlunda

Men jag är sååååååå'å glad!


Längtar efter att se alla dina sidor

Du ser ganska snäll ut när du ler

Alldeles söt och glad


Även när solen gått ner

Så blänker himlen i den konstgjorda sjön

Då jag tänker att jag vill kyssa dig

Puss puss puss puss puss

Jag tycker så mycket om att vara med dig

Av ingenting - 17 augusti 2007 15:39

Det känns som att jag har slösat bort allting

Varenda sekund

Till dig inatt

Jag vet att du var hos mig

Jag kände dig

Och denna fruktansvärda saknad


Någonting håller dig kvar hos mig

Varje natt

Jag saknar dig så mycket.

Av ingenting - 17 augusti 2007 14:10

Har jag gjort fel nu

Eller vad fan är ditt problem?

Om du ska vara sådär tänker jag inte fråga dig mer

Men det är äckligt

Din attityd..

Av ingenting - 16 augusti 2007 23:17

Hur blev vi sånna bästavänner som vi är nu?

Jag tror att vi gör varandra till någonting..

Jag hittar mig, med dig


Och jag hittar han, med dig

Förstår inte hur det går till

Hur du får mig att älska mig själv så mycket idag.



Och jag tycker om Max <3


Av ingenting - 16 augusti 2007 14:29

Visst är det väl lite spännande

..Men vad förväntar jag mig?


Jag har inte tänkt på någonting idag

Det känns jobbigt

Ärligt talat.

Av ingenting - 16 augusti 2007 04:17

Ska jag behöva förklara

Varför jag vill bli kramad och hållen


Av vilken anledning

Jag önskar dig vara allt

Det är smärta, en smärta som gör ont

Innerligt;


Men Moby, jag hoppas du mår bra;

Jag tror att jag blivit bortförd.

Ovido - Quiz & Flashcards