Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av ingenting - 5 augusti 2007 00:43

"Jag älskar dig.. tack!"

Av ingenting - 5 augusti 2007 00:14

Att jag har mina bästavänner

Det gör mig glad, otroligt glad


Innerligt lycklig


Jag skulle kunna skriva upp allt med eder skönhet

Som får er att skina som den vackraste morgon sol


Ska jag även nämna Nonis?

Som skulle passa bättre med smeknamnet Moby

Iallafall enligt mig


Moby som varit & förblivit den där lilla gnistan som vägrar slockna 

Han har fått mig att känna någonting bortom den här världen


En värld i sig själv

En värld för bara oss två

För precis som debatten om "Kan 1+1 bli 1?"  så fyller du mig med tankar


Näst intill skräckslagna tankar

Om våran värld bara är Vi

Vart ska mitt första Vi & mitt andra & tredje Vi ta vägen? 


Jag skulle ju bli förtvivlad utan denna utfyllnad i min själ

Det skulle aldrig vara detsamma



Om jag inte fick prata om Moby med mina bästavänner.





Ni gör allting till någonting. 

Ovido - Quiz & Flashcards