Alla inlägg under augusti 2007

Av ingenting - 16 augusti 2007 00:22

Våra minnen har säkerligen

Blåst bort

Med vinden ifrån ditt fönster..

Räcke


Kanske har du glömt

Din så kallade Eviga känsla


En känsla har du minsann

Minst sagt en önskan..

Hennes blonda hår som skall bleka

Mig, Bort

Ifrån orden som förklarar oss

Som allt vi någonsin var för varann


Nej det gör inte ont

Jag känner ingenting längre

Smärtan har runnit bort

Men jag vet inte varför jag försöker ljuga för mig själv


Jag ger mig ingenting nytt

Jag håller fast i samma stamm och jag älskar den så

Har vuxit fast i varje rot och kan tyvärr se hundratals livsringar med dig


Varför släpper du mig

Jag håller din hand hårdare än någonsin

Känner du inte mig längre

Vem har jag blivit..


Var har du gjort mig till?



"Ja stackars han som aldrig gråter
fast han släpar på ett höghus
Vad är det ingen ska få se
som ingen inte redan sett
och vart ska det där huset.."

Av ingenting - 15 augusti 2007 23:36

Ja jag vet inte det blev bara så

Men du

Älskling, har jag blivit beroende

För jag vet inte om jag vill det

Faktiskt.

Av ingenting - 15 augusti 2007 12:23

Vad fan partar dom om?

Galen ffffffeeeeeling

Men nog nu

För jag skrev fel


Barnen förstår inte vad dom pratar om

Varför?

Av ingenting - 15 augusti 2007 02:24

Oj vad jag hoppas att du är allting jag önskade mig

Inte bara utav stjärnan jag såg falla

Med dig i telefon på gräsmattan 02:00 inatt..


Jag förstår inte ens..

Hur kan någon vara som du?


Sättet du använder dina ord på

Jag känner mig så

Bekräftad..


Snälla, låt mig avguda dig.

Av ingenting - 14 augusti 2007 23:44

Jag vill inte veta

Inte egentligen

Men jag frågar gång på gång

Är det skönt att drömma om någonting annat

Än min famn


Att älska någon annan på ett riktigt sätt

Om vi tittar tillbaka på oss

 Vem bryr sig?


Varför gör jag det...

Varför gör jag det fortfarande?

Av ingenting - 14 augusti 2007 21:25

...I alla väder


Eller hur tänkte du?

Jag kan inte släppa det

Jag tänker på dig varje dag

Som om jag precis blivit förälskad

Precis fått den ljuva smaken emot mina

Läppar



Och jag vill inte släppa det

Moby, du var nog allting för mig

Och det är du fortfarande.

Av ingenting - 14 augusti 2007 21:21

Jag ångrar ingenting, vi tjänar alltid någonting på allt.

Av ingenting - 14 augusti 2007 14:45

Where'd you go, I miss you so..


Idag har jag mycket att säga

Men det kommer ut ur min mun

Sakta


Väldigt långsamt

Ord för ord

Och så satte jag på mig fel tröja..

Ovido - Quiz & Flashcards