Alla inlägg under juli 2007

Av ingenting - 22 juli 2007 16:13

Inte vill jag säga ett ord om hur jag egentligen betér mig

Det skulle skärra dig


Vill inte ge dig mina tankar

Du skulle falla djupare


Så spring

Det finns trots allt ingenting


Inte för dig

Inte ifrån mig..

Av ingenting - 21 juli 2007 20:26

Jag är inte rädd

Det är ju inget märkvärdigt direkt


Dock lite små läskigt

Men vad gör det ändå


Du kommer ändå att förstå varför

Ja varför jag kramar dig

Hela tiden


Just varför jag är så ensam idag

Och inte tänker säga hejdå 


Vi dör ju bara hela tiden

Med lite barnskratt

Utanför ljudet ifrån musikmaskinen

Av ingenting - 20 juli 2007 01:26

Vad det gör ont ändå

Att försöka få allt sagt


Men endast några få ord orkar utrycka sig

Att försöka krama

Men det blir bara ett farväl


Varför ger vi inte efter

Och verkligen älskar varann? 

Av ingenting - 19 juli 2007 23:55

Jag vill dö
Nära dig

Jag vill krocka med marken
Som om det vore vi

Jag kan inte rita något bättre
Men här är vi

För några månader sedan
Känner du igen dig?

Jag vill inte vara mig mer

Men jag vill inte dö.


- Jag vill dö Nära dig Jag vill krocka med marken Som om det vore vi Jag kan inte rita något bättre Men här är vi För några månader sedan Känner du igen dig? Jag vill inte vara mig mer Men jag vill inte dö.

Av ingenting - 19 juli 2007 23:53

Jag vill vara ny
Så oförändrad

Jag vill vara allt du föll för
Jag vill vara allt du väljer att stanna kvar hos



Kan vi mötas vid bron, vänster om station
Och prata om allt vi aldrig kan prata om
Säga orden som är så svåra

Varför blir allt så svårt..

Av ingenting - 19 juli 2007 23:51

Jag hatar att allting måste vara så planerat
Ingenting blir som jag vill

Förr var det så enkelt att bara vara
Nu är det ansvar & skit jag inte ens vill prata om
Möten och tider att passa

Vad gör vi om hundra år
Då ingen vet mitt namn

Och alla har glömt vad solen är
När drömmarna slocknar i takt med stjärnorna

Vad ska jag med livet till
Om mitt liv inte vill ha mig?

Av ingenting - 19 juli 2007 23:50

Jag vet inte ens om jag minns
Känner inget behov utav det heller

Mitt förtroende har flutit till någon annan
Allt vi sagt har suddats ut

Jag har aldrig i tanken
Liksom förr

Att lämna varje tanke till någon jag tror på
Att känna mig kränkt utan respons

Jag tror inte att det någonsin blir sig likt
Du vet hur lätt jag blir besviken
Hur svårt jag har att förlåta
För allt du missat
Och inte velat vara med på

Jag är inte mig själv längre
Jag är någon annan
Fast mig

Jag har också förändrats..

Av ingenting - 19 juli 2007 23:48

Betyder texten någonting
Eller är du bara där
När jag vill att du ska vara här

Jag vet inte ens om jag borde hoppas
Eller om jag ska vara lycklig

Om du är någonting
Eller om du är något mindre

Berätta för mig..

Ovido - Quiz & Flashcards