Alla inlägg den 17 juli 2007

Av ingenting - 17 juli 2007 21:51

Förstod du

Exakt varför jag berättade för dig

Hur mina tankar betér sig när du inte är här


Hur mina armar lägger av

Om du inte håller mig


Det är väl inte helt sant

Men saken är den att


Jag tycker att det är fruktansvärt jobbigt att inte veta

Vad du heter.. 

Av ingenting - 17 juli 2007 21:28

Har jag någonsin varit såhär hemsk

Tårarna har runnit många gånger

Onödiga skäl eller inte


Jag bryr mig

Jag bryr mig alltid

Alldeles för mycket


Ger du mig vägen

Så be mig hålla den


Mina frågor slutar aldrig flöda

Jag tappar greppet om verkligheten


Så snälla

BE mig att ge dig allt


Annars är jag föralltid ensam. 

Av ingenting - 17 juli 2007 19:55

Nej men vad ska jag säga då

Utan dessa frågetecken

Och "Snälla lita på mig" tjat


Vi kommer att dö

Vilket håll jag än tejpar kompressen


Det finns inga mirakel

Det är jag och du


Dina händer i mina

Så sluta gråta varje gång jag berättar





Jag måste gå.. 


Av ingenting - 17 juli 2007 18:47

Varför skulle ens tanken komma och lägga sig här hos mig

Varför ikväll


Ekot ifrån skriken gör det bara svårare att tänka ikväll

Snälla kom tillbaka en annan dag


Då det är lite svalare och inte så soligt

Det är då jag orkar

Ta emot dig 

Igen


Gå din väg.. 



Ovido - Quiz & Flashcards