Alla inlägg den 18 juli 2007

Av ingenting - 18 juli 2007 00:56

Jag mår bra, men samtidigt..

Så vågar jag inte säga någonting annat..



Varför tvingar du detta ur mig

Du vet att jag gråter som ett barn nu


Fortsätt om det gör dig gott

Men.. det gör ont ska du veta

Jag vet ju inte vad du tänker på


Ge mig ett ord, bara ett?

Av ingenting - 18 juli 2007 00:32

Vad kan jag väl säga om någonting annat

Jag är helt förtvivlad


Inte heller kan jag sluta tänka på

Hur du bara struntade i känslan

Som skulle välla över mig


Inom bara några timmar ifrån "Hejdå, skynda dig nu!"

Kan inte gå samma väg igen


Det är dina fotsteg jag ser

Ditt skratt som ekar i gatlyktorna


Tyst nu och lyssna på mig

Var vaken ett tag extra

Du behöver det här


..Eller det gör jag iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards