Alla inlägg den 3 juli 2007

Av ingenting - 3 juli 2007 06:09

Jag skulle inte kunna önska någonting annat just nu

Vill bort från den där jäkla skiten

"Nu vill jag aldrig ta mig upp igen!"

Jag verkligen sitter vid telefonen och väntar på att du kanske svarar

Jag kan ju inte vara så dum så att jag tror det?


Men det är jag ju

Och det gör mig så arg

Låt mig vara

Försvinn..



Eller kom hit och älska mig

Är det ett så svårt val?

Är det så svårt att älska mig? 

Av ingenting - 3 juli 2007 05:46

Jag kan inte sluta tänka på din jäkla röst

Kan inte sluta fantisera om hur det kunde varit inatt


Om jag hade sovit hos dig

Eller du hos mig


Hade jag fått skratta

Som du alltid får mig att göra


Hade jag fått vänta på att du ska bli klar

Men ditt jäkla spel


Hade jag fått krama dig i timmar utan att du klagar

Hade jag frusit och fått värma mig med din kropp


Hade jag fått älska dig inatt

Som jag alltid gör

Även om jag blundar..




Nu har jag bara tanken kvar

Och det gör mig förbannad

Kom till mig...

Av ingenting - 3 juli 2007 03:44

I'm sitting here waiting for you to come
home to me and show me what you are
I can think of a million things to say
but now I'm waiting for you to call
home to me and tell me that I'm great
I could think of a million things to play

Say you love me
Say you're sorry for the things I've done
Say, say you like having me around

I'm sitting here wishing the day was done
and we could meet again tonight
I could think of a million days to come
but now I'm wishing your eyes were here
instantly, cause I want to be seen
I could think of a million things to show

Say you love me
Say you're sorry for the things I've done
Say, say you like having me around
Say you like having me around
Say you missed me for a while

Av ingenting - 3 juli 2007 03:21

En dra åt helvete känsla är så svår att komma undan

Det är bara skit allting

När du inte ser mig


Min säng är ju så jävla tom

Alla mina kläder är så kalla


Och jag vet inte ens om jag har något hopp kvar 

Ja det är bara så svårt att vilja finnas till


Jag har redan börjat fundera på utvägar 

Och det skrämmer mig

Att jag inte klarar av en liten sak

Jag klarar inte av att se solen när jag vaknar

Eller somna i mörkret 


Att orka ta ett steg för stunden 

Ge dig en sista chans

För att det är det värt

Att våga höra din röst

Se min spegelbild efter att jag gråtit

Till allt jag inte känner till

Till att jag bara vill ha tillbaka

Och allt jag vill ifrån


Ge mig någonting starkare

Och någonting varmare


Jag tar allt

Bara du kommer tillbaka.. 



JAG HAR SÅ JÄKLA SVÅRT ATT LEVA

Utan dig..

Av ingenting - 3 juli 2007 02:19

Om det bara fanns en känsla hos dig

Som fick dig att förstå den ånger jag känner just nu


Jag har aldrig känt mig så liten

Jag önskar att jag aldrig sårat dig som jag gjort

Att jag bara fick ta tillbaka allt jag sagt 


Det är så svårt att vara ensam nu

Speciellt nu när jag är så fruktansvärt

Tokig i dig


Det är nog svårast då jag ska somna

Med din munkjacka i famnen

Mot kinden


Din doft har försvunnit

Men jag somnar så gott när jag känner doften

Av dina sänglakan i tröj-tyget


Och såna underbara drömmar som jag drömmer

När jag har den hos mig


Jag har aldrig känt mig så ensam

Inte så hjälplös och rädd



Har fortfarande inte förstått att det är slut

Det kan det väl inte vara

Det är ju du och jag


Det har Sabine sagt


Jag går runt och plockar blad

Och önskar att du ska välja

Att det ska bli du och jag

Igen


För..

Det ska vara vi

Jag klarar mig inte utan dig

Inte nu..

Ovido - Quiz & Flashcards