Alla inlägg under november 2006

Av ingenting - 23 november 2006 18:23

När jag blir sårad, då gråter jag.

Av ingenting - 22 november 2006 18:25

Du har inte den där känslan kvar, den där som gör dig helt ivrig, du vill inte längre göra allt efter planer. Du har tappat intresset, du tar till spydigheter, du ger upp något du tror är så självklart, du känner att du redan har tillräckligt, du har redan allt du vill ha, du har det där BÄTTRE, så varför lägga ner mer tid på det som redan varit, vi blir aldrig mer detsamma, och jag är ledsen att säga det, jag tar första bästa utväg, jag letar som en galning. Jag vill inte ha med dig att göra mer, men tills jag hittar vägen, som tar mig ifrån det här, så kommer vi "alltid" att vara vänner, jag älskar dig.

Av ingenting - 21 november 2006 18:28

Jag gråter, vill du höra något nytt? Det är över en pojke.

Av ingenting - 20 november 2006 18:28

Gråter igen.. det känns värre och värre för varje dag, och känslan kan inte ha hamnat rätt,jag tror att ditt hjärta kommit i fel famn, du.. du vet vad jag menar.

Av ingenting - 19 november 2006 14:53

Det finns inte längre något att skriva om, vi håller tummarna för något vi tror på.

Ovido - Quiz & Flashcards