Alla inlägg den 6 november 2006

Av ingenting - 6 november 2006 05:33

Vill bara säga att endel av känslorna är inte mina.

Av ingenting - 6 november 2006 05:20

Mitt liv är som ett pussel, det saknas för mycket bitar för att jag ska kunna fullfölja det. Det finns så mycket färger som inte matchar med varandra, kanske har jag kännt fel känslor för många gånger, kanske har allting suddats ut. Ränderna passar inte in med cirklarna, jag tror att jag tar fel vägar, gång på gång, ritar mina egna kartor och går vilse. Jag slösar på mina chanser, dom jag trodde jag hade fler utav, jag gör allt för många misstag, jag ljuger för mig själv, dumt Mira, dumt, och jag tittar åt fel håll i rätt tillfälle, jag ser det där jag önskar jag aldrig behövt se. Något får mig att gråta, och min värld faller isär, du gav mig allt det här, men jag är inte tacksam. Så skäms över dig själv, din billiga jävel.

Ovido - Quiz & Flashcards