Alla inlägg den 1 november 2006

Av ingenting - 1 november 2006 14:47

Hur kan jag ana någonting......

Jag är rädd.

Av ingenting - 1 november 2006 00:42

Du och jag är som ett, allt jag känner har du redan känt. Det du tänker har jag redan sagt. Orden dina ögon sjunger när du tittar på mig. Jag har sagt "Jag vet inte" så ofta nu. Men Nu kan jag första gången på länge säga att jag vet, Ja jag vet exakt varför jag älskar dig. Du är som jag. Och jag ser upp till dig, som jag aldrig sett upp till någon. Du har den där kraften. Du hade mig redan vid första ögonkastet. Jag kommer aldrig svika dig raring. Jag tar ett knivhugg för dig, bara för att du ska få leva ditt liv. Jag lägger ner min själ i allt du gör. Jag vet, jag vet, jag vet. Jag skulle aldrig klara att se dig ge upp. Skulle aldrig orka se dig förstöras. Vi har båda gått igenom mycket. Men jag tror att det är som dom säger; "Det som inte dödar en, gör en starkare!" Och hjärtat, du och jag kommer bli störst! Jag ser bara lycka, lycka. lycka. Du ger mig denna kraft, tack!

Ovido - Quiz & Flashcards