Alla inlägg den 28 november 2006

Av ingenting - 28 november 2006 15:28

Det är dags att förändra, vi målar över våra känslor och sätter dit nya leénden, du vet att du är glad, men ändå skriker du som om att du aldrig vetat att du kunde vara glad, du säger så dumma saker, som jag inte förstår mig på, raring varför gör du såhär emot alla, varför knuffar du dina vänner ner i svarta hål, är du rädd för att dom ska lyckas bättre än dig, övning ger färdighet, - du ger upp för snabbt. Jag saknar att ha något att tro på, du vet, en syster, en mamma, om så en bara en vän, men alla har nu försvunnit, jag tror att alla har gömt sig, - rädda för mörkret och allt däri, ni ser monster som aldrig varit där förut, era skratt de suddas ut, ge mig ett skrik, ni lever iallafall, tack för allt, nu giver vi upp.

Ovido - Quiz & Flashcards