Alla inlägg under september 2006

Av ingenting - 19 september 2006 00:05

Jag förstår inte hur en person, bara dyker upp helt plötsligt utan någon förvarning alls och blir en del av ens liv, ger en så mycket kraft och den självkänsla man alltid letat efter. Den där kraften att få andra att må bra oavsett hur ens egen situation ser ut och personen som får en att aldrig kunna släppa leéndet i den personens närhet. Att aldrig vilja tala illa om någon, att bara få personens viljor beviljade utan att ens tänka på att tveka. Att den personen kan få en att vilja så mycket med sig själv. Det här personen som ser en som ingen annan någonsin gjort, den här personen tror på en. Den här personen vet att om du vill så kan du, ja den personen man vill berätta allt för och personen som alltid vill höra det man vill ha sagt. Personen som alltid vet om något är fel eller om något fruktansvärt bra har hänt. Den här personen som man gör allt för att inte mista. Hon som är så mycket mer än hon själv tror, hon som påverkar folk på ett sätt hon själv aldrig tänkt på att hon skulle kunna. Hjärtat, det finns nog aldrig tillräckligt med ord för att tacka dig för allt du givit mig, allt du bevisat och alla dagar du funnits där. Du får mig att tro på mig själv. Jag är idag den människa jag alltid sett i spegeln, men aldrig kunnat skapa i mig själv. Och det tack vare din röst i mitt huvud varje kväll som berättade för mig hur jag skulle ta itu med problemet som kom härnäst. Du är fantastiskt bra. Jag ger dig allt, om du bara ber mig. Och det minsta jag kan göra är att tacka dig. Tack raring, tack!

Av ingenting - 18 september 2006 02:30

Jag har glömt bort hur jag mår, jag vet inte längre vad jag känner, jag vågar inte drömma om något bättre längre, jag är så ensam, men ändå inte ensam, jag är tom, men ändå inte tom. Och ikväll sa du det jag väntat på i en evighet nu. Ja tillslut kom det, jag vet faktiskt inte vad jag ska säga, jag glömde bort orden. Jag vet inte vad jag ska känna nu, jag glömde bort hur allting känns. Vill jag fortfarande det jag ville för flera månader sedan, känner jag likadant. Jag vet nu vad du vill, kan inte du berätta för mig vad jag själv vill. Jag förtjänar dig, det gör jag verkligen, men behöver jag dig så som jag behövde dig, jag har slutat drömma om dig, betyder det något? jag tänker inte på dig och du finns inte längre i mina böner. Jag är värd något bättre, men vad är bättre, varför är inte du det bättre. Jag är så förvirrad, jag har glömt bort varför jag kom hit, jag har glömt vad jag sa. Ingenting blir rätt och alla bara springer förbi, önskar att någonting bara kunde vara, för en stund, kanske en lång stund. Om jag bara fick njuta för en gångs skull. Kom hjärtat och sov bort allt med mig, vi glömmer bort vad vi söker efter..

Av ingenting - 11 september 2006 20:08

ja jag vet inte, in i väggen med dig,

Av ingenting - 11 september 2006 20:08

killarmed piercad navel?

Av ingenting - 11 september 2006 20:08

boy im leaving you tomorrow.

Av ingenting - 11 september 2006 20:08

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!

Av ingenting - 11 september 2006 20:08

Jag blir tokig utav denna hetta.

Av ingenting - 11 september 2006 20:08

du vet ingenting om rädsla.

Ovido - Quiz & Flashcards