Alla inlägg den 28 september 2006

Av ingenting - 28 september 2006 17:05

Det finns endel personer man borde kunna lita på lite mer.Men så är det inte.Men grattis i alla fall, hoppas att allt blir great.

Av ingenting - 28 september 2006 16:25

Du är den vackraste jag vet, men jag väljer att inte titta.Du har den finaste rösten, men jag skriker för att överrösta.Du har de varmaste kramarna, men jag puttar bort dig.Du har de underbaraste ideérna, men jag låser bara in mig.Du skriver dom gulligaste breven, men jag eldar upp allt.Du är alltid i mina drömmar, men jag sover aldrig.Du, jag gillar dig, men jag vill inte ha dig. - Jag stannar nog kvar i min dröm, för den handlar ju om dig.- Jag stannar nog kvar i min dröm, för där väntar du på mig.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards