Alla inlägg den 20 september 2006

Av ingenting - 20 september 2006 04:42

Glöm allt jag skriver, allt jag säger, snälla jag vill inte vara sådan. Jag är den ni ser, inte den ni hör. Jag har en utsida, glöm insidan, den är för djup för dig att se, så glöm, glöm allt du sett inatt, allt du såg idag, det finns inget kvar.

Av ingenting - 20 september 2006 03:40

Att dom där orden ifrån en människa jag aldrig hört rösten på, en människa som aldrig funnits i mitt huvud förut, denna okända person, som påverkade mina känslor på detta kusliga sätt.

Av ingenting - 20 september 2006 01:08

Jag är osynlig, helt utom räckhåll, du kan inte se mig längre, jag tror inte ens att du hör. Min spegelbild är utsuddad, varje andetag har tappat sin mening, det är inte längre kroppens jobb att ta hand om dom. Jag har för mycket på tyngd på mitt bröst, du ser inte allt du kastar på mig. Ni ser inte när ni trampar på mig, allt ni säger när ni tror att jag inte är där. Och det ni inte säger när jag är där, jag hör ingenting, allt ljud har försvunnit, det enda jag kan är att se, jag ser era läppar, jag ser era hänsynslösa skratt, det ni gör emot mig, det gör ont, jag går sönder snart, bit för bit varje dag, snart finns jag inte mer, finns det någon sorg i den meningen, kan du se det jag säger, hör du det jag visar, varför kan du inte röra mig, titta på mig, höra mig, BARA MIG MIG MIG MIG!!!

Av ingenting - 20 september 2006 00:29

Ni påstår att det är så mycket aber, dag ut och dag in så lyssnar jag på erat gnäll om hur himla dåligt ni har det, det är absurt, jag blir så trött på det, att ni inte förstår vad fan ni säger, det är ju självklart att jag förväntar mig något tillbaka ifrån er, jag orkar inte hela tiden finnas där för er, alltid ställa upp, om jag aldrig, ALDRIG får något tillbaka, ibland kan jag känna att jag måste vara snälla Mira, precis som ni ser mig, men ibland, så känns det också som att jag bara vill säga åt er att hålla käften och gå därifrån, men det klarar jag inte, jag älskar er, jävla raringar, jag skulle aldrig kunna skada er, önskar ni visste hur jobbigt det känns för mig varje gång ni säger Nej, eller bara jag vet inte om jag orkar, kanske Vi får se, som får mig att känna att ni tvekar, det känns som att ni ger upp våran vänskap, vad gör jag fel, varför vill ni inte längre? Jag ger upp snart, jag orkar inte mer, ni gör mig ledsen, tyvärr så har jag knappt något hopp kvar. Snälla förvåna mig, ge mig något, kanske ett ord bara, jag ber er..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards