Alla inlägg den 26 september 2006

Av ingenting - 26 september 2006 20:06

when the children sing, then the new world begins.

Av ingenting - 26 september 2006 19:34

Men sen tänker jag; Det här livet har gjort mig till den starka person jag är, och tack Gud, tack!Funderar på att bli fotograf.. Livet är så gott som mitt;D

Av ingenting - 26 september 2006 19:26

Kärlek är för sällskaps sjuka idioter, om man inte kan älska sig själv så ska man inte säga åt någon annan att älska en. Som alla äldre säger; "Riktig kärlek känner man inte förrens man är vuxen!" Håll dig borta ifrån mig, jag kämpar för livet, inte kärleken. Fuck it ;D

Av ingenting - 26 september 2006 19:18

Det finns inget finare än att kunna säga att man mår bra. Jag är så lycklig över att kunna säga att inget bekymrar mig just nu, att alla hinder känns så långt borta. Det är så fruktansvärt SKÖNT att bara kunna gå ut utan att känna sig ensam, att kunna stänga av telefonen och skita ifall någon vill få tag i mig. Att bara sätta sig i sängen med en cola, och skiiiiiiita i ALLT, att Orka leva för sig själv, det är fan styrka.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards