Alla inlägg under september 2007

Av ingenting - 17 september 2007 12:58

"Och du vet att du svek, du svek då jag var svag
Men att jag svek mig själv, de gör ondast än idag"

Av ingenting - 17 september 2007 12:39

"Jag föll, men inte fångade du mig
Du vände och gick hemåt till dig
Då jag krossades brutalt,
Vände du dig inte om
Fast du hade bett mig hoppa,
fast du hade viskat - kom!

Då jag fallit tror jag inte du såg
Hur förkrossad jag var där jag låg
Kanske har jag fel, men jag tyckte att du log
Och jag tänkte, om jag dör blir det för detta leende jag dog

Och jag minns jag såg ner ifrån en svindlande höjd
Där såg jag dig - leende och nöjd
Jag trodde du kommit hit för att möta mig
Men halvvägs i luften såg jag - att jag misstagit mig
Du var inte där för mig

Jag föll som om jag trodde att jag var
Beskyddad av dig - ja, osårbar
Jag visste inte då att ett ja kan bli ett nej
Men halvvägs i luften såg jag - att du hade ändrat dig
För utan tvekan vände du och gick
Du gick utan att möta min blick
Kanske har jag fel, men jag tyckte att du log
Och jag tänkte - om jag dör blir det för detta leende jag dog

Och jag minns jag såg ner ifrån en svindlande höjd
Där såg jag dig - leende och nöjd
Jag trodde du kommit hit för att möta mig
Men halvvägs i luften såg jag - att jag misstagit mig
Du var inte där för mig"

Av ingenting - 17 september 2007 12:16

Den här smärtan var det länge sedan man kände

Men vilken hand kan trösta nu?

Jag vet inte ens vart vi är nu... 

Av ingenting - 16 september 2007 14:57

Jag har ingen större lust att finnas till

Den känslan har strykt mig om ryggen hela natten

Tårarna har varit många

Men aldrig har det känts såhär

Att faktiskt försvinna för någon 

Jag hatar att säga detta älskling

Men du har sårat mig

Du blir som dom

Och jag har aldrig sagt någonting bra om dom

Så du vet nog hur det känns

Jag vet inte om jag vill det här mera

Jag vill inte vara någon

Och jag ska nog helt enkelt

Ta slut på det här

 

Nu, ikväll. 

Av ingenting - 16 september 2007 13:40

Det finns ingenting jag skulle kunna säga nu som skulle förklara

Jag gråter nu

Men jag tror inte ens att du ser det

Och varför jag ogillar dig just nu är

...Klarar inte det här,

Förstår du inte hur svårt det är för mig nu

Jag kommer inte få stanna kvar här länge

Och jag bara saknar att le sådär

Jag har ingenting mer att säga

Allt skulle vara så mkt bättre

Om du bara låtsades älska mig lite mer...

Those are all very beautiful words
But actions speak louder
In case you haven't heard, I'm all alone
While you're out on the town drinkin' with your friends
You can say all these beautiful things
But they don't mean nothing
No, they don't mean a thing
Gotta back it up
But you keep backing down
Tell me how this ends

If you think it's possible then anything is possible
But I think you're impossible
I hope you prove me wrong

You only call me after you've had a few
You only want to hang out when you've got nothing to do
Don't tell me you love me and act like you don't
Oh, if you really want me you just gotta let me know

Same old thing happens every night
You get me going, and then you say goodbye
I'm heated up
And you just leave me there to take care of myself
Don't get mad, don't get all wound up
Just get your act together, or baby give it up
Just let me know if I should hit the road or if you want my help

If you think it's possible then anything is possible
But I think you're impossible
I hope you prove me wrong

Av ingenting - 14 september 2007 12:40

Until this day, sometimes I cry!


Hur ska jag kunna säga dig

Hur mycket jag saknat dig

Jag är ensam när du är här

Varje litet ord ur dig får mig att rysa

För vem är inte du för mig

Och vad har du inte alltid varit

Varför fattas det alltid någonting

Då du säger vad det är

Nej det kommer aldrig bli

Och jag tänker aldrig göra det till

Jag saknar dig, jag saknar dig

Men jag skulle klara alla dar utan dig här intill..



Av ingenting - 14 september 2007 10:19

Jag vill inte träffa någon och bli kär

Jag har dig och jag tror faktiskt att det räcker för mig

Kanske inte är din

Men alla mina tankar, dom är om oss

Jag vet inte vem du är

Eller vart du är

Men jag släpper dig inte igen

Du är allt jag har

Kvar..

Av ingenting - 13 september 2007 14:15

Lillebror 4år

Jag älskar dig mer och mer för var stund 

Ovido - Quiz & Flashcards