Alla inlägg den 26 september 2007

Av ingenting - 26 september 2007 22:29

Du har nog fått nog av mina ord

Jag har nog sagt allt jag kan

Ändå

Jag vet inte om det är för att jag fryser

Eller för att du ler så fint


Men jag faller och mina armar ingenting tar emot

Sitter där nu, helt tom

För jag vet inte om jag vågar men

Jag ska överraska mig

Ska nudda dina läppar så mjukt

Jag ska berätta allt för dig

Du ska minsann komma tillbaka


För jag vet inte hur det skulle vara

Utan dig

Om jag träffar dig nu.

Av ingenting - 26 september 2007 16:16

Men jag flörtar gärna med alla ord

Jag blinkar snart som om du skulle falla

Väntar gott på att tiden ska ta oss dit

Middag på stan

Kanske till och med en drink mitt på dan


Jag vill nog ha dig här nu

Det har jag nog alltid velat

Förstår du mig när jag pratar om känlsorna?

GE MIG ALLT!

KÄRLEK ÄR DU DÄR?

Ovido - Quiz & Flashcards