Direktlänk till inlägg 16 september 2007

Ni är avskyvärda....

Av ingenting - 16 september 2007 13:40

Det finns ingenting jag skulle kunna säga nu som skulle förklara

Jag gråter nu

Men jag tror inte ens att du ser det

Och varför jag ogillar dig just nu är

...Klarar inte det här,

Förstår du inte hur svårt det är för mig nu

Jag kommer inte få stanna kvar här länge

Och jag bara saknar att le sådär

Jag har ingenting mer att säga

Allt skulle vara så mkt bättre

Om du bara låtsades älska mig lite mer...

Those are all very beautiful words
But actions speak louder
In case you haven't heard, I'm all alone
While you're out on the town drinkin' with your friends
You can say all these beautiful things
But they don't mean nothing
No, they don't mean a thing
Gotta back it up
But you keep backing down
Tell me how this ends

If you think it's possible then anything is possible
But I think you're impossible
I hope you prove me wrong

You only call me after you've had a few
You only want to hang out when you've got nothing to do
Don't tell me you love me and act like you don't
Oh, if you really want me you just gotta let me know

Same old thing happens every night
You get me going, and then you say goodbye
I'm heated up
And you just leave me there to take care of myself
Don't get mad, don't get all wound up
Just get your act together, or baby give it up
Just let me know if I should hit the road or if you want my help

If you think it's possible then anything is possible
But I think you're impossible
I hope you prove me wrong

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingenting - 8 september 2019 22:28

Nu vet jag inte vart du är. Jag kan inte ens föreställa mig.  Det gör att jag känner mig vilsen.   Din frånvaro gröper ur mitt inre. Varje dag som går. Jag är snart tom.   Vem är du?  Hur mår du, raring?   ...

Av ingenting - 6 juni 2017 22:01

Jag plockade vilda blommor idag.Sprang längst vägkanten, men det gjorde ingenting för dom är så vackra.Pryder mitt hem och doftar gott. Det gör mig på bättre humör och jag har känt mig gladare idag än på länge.Jag vill inte släppa den känslan därför ...

Av ingenting - 31 maj 2017 19:49


  Jag är rädd för att jag inte har vad som krävs för att ta sig upp denna gången.Förlåt måne. Förlåt att jag lät dig se på. Förlåt för att jag inte är starkare. Det har bara gått några dagar men jag är på väg åt en annan riktning. Jag önskade bara ...

Av ingenting - 26 maj 2017 22:33

Du lovade mig allt. Allt jag vill ha, allt jag drömt om, allt jag önskade att jag redan haft. Men du tar tillbaka allt igen, lika snabbt som du lovat bort dina ord till mig. Är det såhär kärlek känns? Är det såhär sårbar kärleken så lätt tar över min...

Av ingenting - 25 maj 2017 16:05

Hur lyckas jag alltid finna min väg tillbaka till den där isande känslan i magen. Den där känslan man har precis innan ett plötsligt fall. När allt i en tiondels sekund stannar upp och tankarna hinner flyga "nu dör jag".När kroppen och sinnet tappar ...

Ovido - Quiz & Flashcards